Velkommen hit!

Nå skal også jeg bli en wordpresser, og jeg ønsker deg hjertelig velkommen til min nye side. Jeg skal forsøke og overføre de postene jeg mener er særdeles leseverdige fra min gamle blogg hit. Kanskje gjør jeg det, kanskje gjør jeg det ikke. Kan hende er det like greit å bare se på dette som en gjenfødelse, en ny sjanse. Men, dersom du sitter inne med mye kunnskap og ønsker å dele den med meg: del,del,del! Jeg sitter nemlig nettopp nå og knoter noe alldeles vederstyggelig.

Jeg gleder meg til å få denne siden opp, og få min hobby-blogging til å nå nye og uante høyder!
Så får vi se, da. Om jeg får det til noe bedre her enn på min gamle blogg, som aldri ble noe sånn særlig, men som jeg allikevel er glad i.

En god helg ønsker jeg deg.

8 kommentarer

Filed under Blogger, Blogging

8 responses to “Velkommen hit!

  1. For et flott template du har funnet! 😀

    Dette er et av de nye, tror jeg. Akkurat passe feminint liksom. 🙂

  2. …hehe, ja. Litt fjortis-aktig egentlig. Men, som min sønn sa her om dagen: Mamma du ser ut som en mellomting mellom barn og voksen, en sånn ungdom. Jeg lever da på den uttalelsen i alle fall en god uke til 🙂

    Men, jeg har litt trøbbel allerede, jeg klarer ikke å pinge, og jeg vet ikke hvordan jeg laster ned bilder, eller noen av de sikkert enkle tingene. Godt utviklet sperre for å tilegne meg slik kunnskap. Må.Komme.Over.Sperren.Nå!

  3. Åååååååååå!

    Velkommen hit!

    Så bra at du er her!

    Det gjør det mye enklere å følge med på bloggen din, både i kommentarer og i nye innlegg – man kan nemlig putte hverandre på «friend surfer» og man kan følge med på svar etter sine egne kommentarer!

    Men tips – Undre har et post der det kommer masse tips i kommentarfeltet.

    http://undreverset.wordpress.com/2006/10/29/innflyttingsfest/#comments

  4. Og ja, det skal være enkelt å flytte over gammelt, jeg vet bare ikke hvor,for jeg har ikke gjort det. Men du får jo ikke med deg kommentarene så du må la det ligge igjen der du var og.

  5. Hihi! Den uttalelsen synes jeg at du skal leve lenge på! 😀

    «Ungdommelige» tenker jeg vi sier om dette templatet. «Fjortis-aktig» synes jeg ikke den er (jeg da …).

  6. Btw: Jeg fikk med meg kommentarene fra Blogspot.

  7. Hei begge to 🙂 Jeg lar den gamle bloggen leve sitt eget liv, så kan jeg heller ta med noen linker til de innlegge jeg absolutt vil ha med meg over – hvis det er noen. Jeg liker meg her allerede, selv om det er mer omfattende enn jeg er vant til fra blogg.no. Det blir en fin syssel utover vinteren, lære mer om slike ting.

    Takk, Undre, for mailer med litt hjelp i startfasen 🙂 Det setter jeg svært stor pris på!!

  8. Bedre sent enn aldri: Gratulerer med ny blogg, og nå har jeg endelig fikset linken!

Legg igjen en kommentar

