Frenetisk, Victoria.

Jeg innser nettopp nå at jeg tydeligvis arbeider frenetisk med å få denne nye bloggen opp og stå, og jeg vil gjerne at den skal stå relativt støtt, og da trengs det grunnmur. Om det i stor nok grad legitimerer bloggposting i mengde som automatisk gir spam-assosiasjoner, det er vel heller tvilsomt.

Men, jeg liker denne bloggen. Jeg liker at jeg kan dele ting, og jeg liker at jeg kan legge ut skikkelig youtube og ikke bare linker, som på den gamle bloggen.

Satt og humret litt her for et par minutter siden, for jeg tenkte på Isak Kamakawiwo Ole og jeg tenkte på AC/DC. Sistnevnte likte jeg svært godt før, og jeg hører fortsatt på det når jeg vasker, i alle fall av og til. IKO hører jeg sjelden på, men nynner desto oftere, og det gjør meg glad.

Da vi for noen dager siden fikk melding med spørsmål om hva sønnen min på sju ønsker seg til jul, så måtte jeg jo spørre ham. Svaret kom kontant: Han ønsker seg AC/DC-cd. Det varmet i det gamle wannabe-raddis-hjertet mitt, og jeg tenkte at jammen har jeg gjort mye riktig med og for den lille tassen. Han vet det jo ikke, men jeg vet at under treet skal det ligge cd. Den skal han få spille så høyt han vil, jeg er bare sjeleglad for at han er over de intense, men heldigvis korte Maria Arredondo og Ich bin Schnappi, der kleine Krokodill-periodene.

Så til ære for oss begge, her er to youtube-klipp vel verdt å høre på. Den ene er lettere gamlis og en er rock and roll god som noen!!

Legg igjen en kommentar

Filed under Musikkvideoer

Legg igjen en kommentar

