Dette er da gammelt nytt :-)

Fra inside:

SMYKKER SPESIALDESIGNET FOR DRITA DAMER




     
         

Engelske jenter, som er veldig glad i fylla, bruker hundrevis av kroner på lekre ID-armbånd, bare sånn i tilfelle de ikke husker hvor de bor. En ide nå i siste innspurt av julebordssesongen?

Før var slike armbånd ment for barn i tilfelle de kom bort fra foreldrene, men produsenten IdentifyMe har oppdaget at det finnes et voksende marked blant kvinner som ikke akkurat spytter i glasset. De er nå blitt tilpasset voksne jenter, og ser ut som vanlige smykkearmbånd med sølvperler og krystaller.

Dette er da gammelt nytt! Dette så jeg for lenge siden i Nemi.

4 kommentarer

Filed under Idiotisk, Victoria redder (hver)dagen din

4 responses to “Dette er da gammelt nytt :-)

  1. Lette så vidt etter den Nemi-stripen, men fant den ikke på nettet 😦 Men, hun går i alle fall rundt i byen med en lapp hvor det står noe som: Hei! Jeg drikker alene. Hvis du finner meg etter klokken 0400, send meg i taxi til (en eller annen gate). Hehe, så ligger det penger klart.

  2. Men Nemi gis ut på engelsk også hun, så her tror jeg Lise Myhre bør se om hun kan cashe inn noe royaltypenger, eller hva det nå kalles når noen har ideen først, på lett alkoholiserte britiske jenter, 😉

  3. Hehe, jeg søkte på Metro hvor hun har striper, men fant den ikke der heller.. Husker ikke når den er fra..

Legg igjen en kommentar

