Britney-video på topp

Denne Britney-videoen ble vist over tre millioner ganger i 2006.

Kan noen som bedriver forskning nå komme med et svar til meg: hvorfor slukes kjendisstoffet så rått?

Hva er det som tilfredsstilles i oss av dette? For, fenger gjør det visst. Enten man ser det for moro skyld, eller ser det for å få bekreftet opplevelsen av at mange er for opptatt av helt uviktige ting. Det er i alle fall slik jeg liker å legitimere viss-vass-titting overfor meg selv.

Youtube har ikke noe redaksjonelt ansvar for noe av det som legges ut.

Det beste er nok å være hjemme alene hele tiden, ikke si noe til noen. Går du ut, får du besøk, sier du noe, krangler du med noen? Da havner du på Youtube.

2 kommentarer

Filed under Idiotisk

2 responses to “Britney-video på topp

  1. Jeg tror nok også en del legger den ut, slik som deg for så si «se så dumt».

    Men det er vel bare en brøkdel.

    Eller?

  2. lifeofik

    hei 😀
    sykt bra blogg du har! Jeg har også wordpress og lurte på hvordan men kan få sånn greier på siden, og sånn » om meg» osv, vist du skjønner meg? hehe utrolig kost vist du kunne ha svart meg 😀

    http://www.lifeofik.wordpress.com :))

Legg igjen en kommentar

