En riktig god jul til alle sammen!

I hele høst har jeg snakket om hvor andres stress og mas rundt julefeiring, kjøpestress og mas. Min opplevelse av andres stress, og hvordan jeg har funnet det ganske morsomt, på en tragisk måte.

I går fikk jeg julestemning. Vasket litt og hadde levert gaver. Nå suser lille Emilie rundt og er kjempesøt,  lusker seg bort til gavene, kikker og smiler. Gleder seg.

Dette er ikke dagen for den lengste bloggposten, men siden jeg faktisk ikke hørte denne sangen på radio i går og ikke har gjort det i dag heller, så må jeg ta ansvar selv 🙂 Ønsker alle bloggere og blogglesere en riktig god jul, og gir dere her verdens fineste julesang: The Christmas Song med Nat King Cole.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “En riktig god jul til alle sammen!

  1. God jul, Vic!

    Det har vært trivelig å bli kjent med deg – vi blogges i det nye året!

  2. Håper du har en fin høytid, Victoria 🙂

  3. Hei og takk til dere begge to 🙂 Håper dere hadde det fint på julaften!

Legg igjen en kommentar

