Dum nattkjole med urin

Jeg hadde tenkt til å skrive om min sønn, arbeidslederen, som nok er nært beslektet med Frederick Winslow Taylor, og da ganske sikkert på farssiden.. I hele dag har jeg pakket til flyttingen neste uke, og han tok tiden på meg med stoppeklokke og blåste i fløyten sin da jeg kunne ta pauser. Men se, nå er klokka så mye at jeg orker ikke. Men i morgen kommer noen tanker om prinsippene for vitenskapelig arbeidsledelse: så enkelt at selv en sjuåring kan beherske det til fulle.

2 kommentarer

Filed under Humor, Musikkvideoer

2 responses to “Dum nattkjole med urin

  1. Jaa! Den videoen er så genial! hehe 😀

  2. Ja, den er hysterisk morsom 🙂 Etterpå tenker jeg at : aha! selvsagt hører jeg at det er DET hun synger 🙂 Men, hvorfor kunne jeg bare ikke komme på det før jeg så det… De hadde et par andre morsomme også, men jeg fant bare denne.

Legg igjen en kommentar

