Flytting gjør bloggoppdatering lettere turbulent.

Om en times tid skal modemet kobles fra her, nå skal det inn i et nytt hus. I morgen skal vi flytte alle sakene våre, og Telenor-mannen kommer i dag. Når jeg ser på alle eskene som står stablet rundt omkring her, så lurer jeg nesten på hvorfor vi gjør dette mot oss selv. Men, å! Så fint det kommer til å bli.

Denne uken har jeg jobbet mye, lest en del skoleting, passet på syke barn og pakket. Så bloggen er ikke helt up to date, men snart kommer innspill til nyhetene i det siste. En kommentar om LO-saken er vel på sin plass, og forskere som fortviler over venne-ansettelser likeså.

I morgen kveld, når jeg logger meg på, sitter jeg i et steinhus fra 1875. Det blir fett.

9 kommentarer

Filed under Blogging, Famileliv

9 responses to “Flytting gjør bloggoppdatering lettere turbulent.

  1. Gratulerer! Lykke til med de neste timene – og dagene! Det er litt av en sjau.

  2. Gratulerer med nytt hjem, ja! 😀

  3. Gratulerer med nytt hus, det her blir spennende.

  4. Anynomus

    Grattis med nytt hjem!!

  5. Gratulerer med nytt hus. Skulle ønske det var meg.

  6. Gratulerer med eventyrhus!:)

  7. Takk alle sammen 🙂
    Ikke vært på nettet i det hele tatt, her er det så mange andre oppgaver akkurat nå. Men, nå begynner kjøkkenet å bli ferdig, peisen varmer den stive ryggen og snart gyver jeg løs på resten.
    Siden det snødde dagen før vi skulle flytte brukte vi mye lenger tid på flyttelasset, ble noen turer frem og tilbake opp og ned bakken med esker og ting. Men fy søren. Dette blir så utrolig bra når det er ferdig. Aldri. Flytte. Igjen!

  8. Mamma

    Hei-håper du ikke er helt utslitt-gratulerer så mye-gleder meg til å se herligheten.

Legg igjen en kommentar

