~~~|Nytt utseende på bloggen|~~~

Jeg ser deg!

Det finnes etter hvert så mange fine temaer å velge blant på WordPress. Denne gangen valgte jeg et noe roligere utseende enn det gamle. Forsåvidt likte jeg den gamle, brune bakgrunnen og alle blomstene var morsomme. Men, det ble litt som å male veggen knall rød. Først moro-moro, deretter…litt mye.

I kveld rømte jeg hit litt, selv om jeg burde ha lest mer. Man burde alltid så mye, og noen ganger er det i grunnen kjedelig. Veldig kjedelig.

Av og til må man bare gi seg selv bittelitt tid til det som kan fortone seg som meningsløst, men som ikke er det, fordi det gir glede. Jepp, og der annonserte jeg vel ganske rett frem at jeg må legge meg, jeg er så trøtt at jeg snakker i gåter, og da er det bare på tide å kvelde.

Men først: et fint bilde. Veldig estetisk. Fra Flicr, selvsagt.

fin-blomst.jpg

Snakker om estetikk.
Og til noe annet vakkert som alltid passer. Hør på det, det er å gi seg selv litt fri.

«My Funny Valentine / Song» Keith Jarrett Trio
Ooops. Denne åpnes kun inne på youtube, men bare klikk her så kommer du dit. Praktisk egentlig, for da åpnes den i et nytt vindu, og så kan du høre på musikken mens du leser videre på siden min. For det hadde du vel tenkt til ?? Blir helt satt ut, av at det fortsatt er EPPUP-posten som fortsatt leses mest. Jeeez.

6 kommentarer

Filed under Blogger, Blogging

6 responses to “~~~|Nytt utseende på bloggen|~~~

  1. Awww… Fint og vårlig her inne. 🙂

  2. Hei! Ja, det ble litt lysere nå 😀

  3. C

    Så fint det har blitt her 😀

  4. Ja, det ble hyggelig nå, synes jeg!! Ikke brukt så mye tid på blogg i det siste, men skal begynne litt mer igjen nå. Siden din er også ny, så jeg. Veldig bra!!! Håper foten snart blir bra…hørtes veldig vondt ut!

  5. C

    Jeg gleder meg til at du skal bruke mer tid på blogging. 😀 Du har vel hatt nok å stri med i forbindelse med flytting, puh så mye krefter det tar. Jeg flyttet midt i en praksisperiode. Ingen fantastisk idé.

  6. C

    Ja, jeg synes det ble så mye bedre å gjøre fasaden på bloggen mer min, og jeg liker egentlig godt den templaten. Denne er også utrolig behagelig. Skrikefarger er som du sier skikkelig kult i stsrten og bare en pest og en plage etterhvert. 😆

Legg igjen en kommentar

