Eurobate og idiotiske meldinger.

For hundre år siden registrerte jeg meg hos Eurobate, jeg tror det var slik at jeg kunne sende meldinger fra nettet. Fra tid til annen får jeg dustete reklamemeldinger fra dem, i dag fikk jeg denne:

Gå ned i vekt – prøv «fettsugeren» GRATIS I 1 MÅNED! Du behøver ikke endre kosthold med dette norske naturproduktet! Send MAT til [sms-nummeret] og bli overrasket!

Det eneste som overrasker meg er at folk tydeligvis er dumme nok til å gå på dette.

Påminnelse til meg selv: logge inn på Eurobate-kontoen min (med brukernavnet og passordet jeg har glemt for mange år siden) og få slutt disse meldingene. Jeg blir nemlig så sur av sånne ting at jeg blir helt varm inni ørene.

6 kommentarer

Filed under Idiotisk

6 responses to “Eurobate og idiotiske meldinger.

  1. Eurobate, ja. *grøss* Det var tider det, da det kostet 1,50 eller noe å sende en melding.

    Bare å få nytt passord det å melde seg av.

    «Send MAT til [sms-nummeret] og bli overrasket!»

    Hehe, og «folk» blir antakelig «overrasket» når de oppdager at dette ikke funker. 😉

  2. Det er også ganske underlig å si at du ikke trenger å endre matvaner, de kan da ikke vite hva slags matvaner folk har. Spiser du burger fire ganger om dagen, så skal det nok mer til en en pille for å si det sånn.

  3. Med alt det helsefokuset som har vært de siste årene blir jeg nesten overrasket om denne kampanjen når frem til noen. Men enkelte vil vel alltids prøve «alt»..

  4. Ja, det er vel sånn noen ganger. At desto mer desperate folk blir, desto rarere ting er de villige til å akspetere. Nå aner ikke jeg hvordan produktet er, men jeg tenker at markedsføringen og budskapet ikke er helt min smak, for å si det sånn..

  5. tuma

    Kanskje du er så flink at du trenger ikke noe hjelp. Men sånn går det ikke for mange. Markedsforing på tv, radio osv er helt det samme. Skjønnhet produkter trenger ikke noe bevis.

  6. Det var vel mer det at de prøver å få folk til å tro at man kan gå dramatisk ned i vekt uten at kostholdet legges om i det hele tatt..

Legg igjen en kommentar

