Til BI-studentene som havner hos meg

Jeg ser på søkeordene som er brukt på kvasir og goggle, at en del av de som havner på siden min er BI-studenter som er litt oppjaget før eksamen. Det søkes etter snus+jenter, markedsøkonomiens utvikling, sørlandschips og kommunikasjon og mange andre ting. Akkurat de samme tingene jeg holder på med selv.

På denne siden finnes det nok ikke så mange elementer som er relevante til eksamensforberedelser, er jeg redd. Tvert i mot føler jeg meg ganske oppkavet selv for tiden. Det er mye å lese.

Men, i forhold til snus og hvorfor jenter snuser, hvordan myndighetene kan gripe inn etc, er det kanskje bedre å lese Consumer Behaviour av Schiffman og Kanuk

Modellen for effektiv kommunikasjon står beskrevet godt i Marketing Management 12th edition, Kotler og Keller.

Jeg har googlet litt selv, jeg, men jeg tror at det er bedre å lese lærebøkene. Lykke til på eksamen!

Legg igjen en kommentar

Filed under Skole

Legg igjen en kommentar

