En liten ting til, bare!

Nå har jeg ikke skrevet noe her inne, siden jeg så dramatisk utbasunerte at nå var det nok blogging. Vel, jeg kan si jeg angrer bittelitt kanskje. Men, samtidig er det fint å bruke den tiden på en hel del andre ting også.

Samboeren min pepres atter en gang med alle de tankene jeg pleide å skrive ned i bloggen min. I går kveld sa han at jeg var det rareste mennesket han noensinne har møtt. På en måte ønsker jeg å ta det som en stor kompliment. Jada. Det heter EN kompliment, ikke et. Så.

Poenget med denne lille posten, er at jeg ser at noen av kommentarfeltene lever litt på egenhånd, det gjelder særlig de som omhandler temaer omkring psykisk helse.

Akkurat nå har jeg ikke mulighet til å følge opp disse på den måten de fortjener, og samtidig har jeg heller ikke lyst til å slette hele bloggen. Og, med mindre hele kommentarfeltet sporer av i «du er nazi» «nei, DU er nazi» osv, så er det ikke så farlig for meg, for det er en del debatter som bare må tas.

Men, jeg legger ut noe som kanskje kan være til en viss inspirasjon for både brukere av psykisk helsevern og ansatte. Gi meg gjerne en tilbakemelding i forhold til hva du tenker.

Her vises det små blaff fra Tromsø, Bergen, Nordfjord og Tynset

Intervju med Audun Pedersen i Bergen kommune

Intervju med Solfrid Lillebø, tillitsvalgt i Mental Helse Sogn og Fjordane

I tillegg finnes flere, send meg mail så sender jeg linker.

8 kommentarer

Filed under Helse

8 responses to “En liten ting til, bare!

  1. Marion

    Det må jeg si! Du fortjener all mulig kred for å orke å gjøre dette, Victoria. Stor klem!

    Og takk nok en gang for en hyggelig ferie, veldig ålreit å være sammen med dere 🙂 Mer backgammon senere 😉

  2. Hei og takk! Fikk forresten meldingen din i går, men ombestemte meg da jeg så jeg holdt på å svare rundt klokken 0100.. Ja, lakenet er sikkert vårt, men jeg hadde ikke tenkt på det før du meldte!! Vi sees snart 🙂

  3. Det gleder meg å se at du ikke helt har lagt ned alikevel Victoria 🙂

    Kanskje kommer det flere innlegg også? Det er lov å håpe…

  4. Takk for det, Knut Stian 🙂

  5. Hei, Victoria.

    Jeg så/lyttet meg gjennom hele videoserien i går kveld og jeg er veldig imponert over hva du/dere har fått til. Det var veldig mye å lære og du er så flink til å snakke med folk og om psykisk helse og det å være menneske på en så naturlig, ærlig, dyktig, ufarlig og omsorgsfull måte. 🙂

  6. Hei Undre 🙂 Det var jammen veldig hyggelig å høre. Jeg synes selv det bra bra, jeg, og litt av grunnen er kanskje at jeg ikke er noen reporter. Selv om det ble mye jobb for de som skulle klippe (sorry!) så tror jeg kanskje at noe av den famlingen (for det er jo dét…) har noe ved seg som gjør at temaene blir nærmere på et vis. Og det var jo meningen.

    Så fint av deg å se igjennom alt sammen, det satte jeg stor pris på 😀

  7. Monsiour Bukken Jahre

    Det heter et øyeblikk, ikke en øyeblikk…som du skriver. Du skriver også «vi sees!» det er ikke nødvendigvis korrekt språkbruk, vi ses, kan være vel så korrekt. Dette bør du ta til etteretning.

    Med ærbødig hilsen

    Monsiour Bukken Jahre
    -hyper kverulantus Vilares-

  8. TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)
    sees sees el. ses se(e)s, så(e)s, settes (norr sjáast) se hverandre, møtes vi s- senere
    ses sås, setts el. sees s d

    «En øyeblikk» finner jeg ikke igjen. Har jeg skrevet det, er det en tabbe. Jeg vet godt at det skal være «et».

Legg igjen en kommentar

