Amanda-gråt, bloggsavn og The Beatles.

Jeg er så sentimentalt anlagt at jeg alltid gråter når det deles ut æres-Amanda.

Jeg savner å skrive blogg.

Jeg savner å skrive blogg.

Jeg savner å skrive blogg.

Jeg savner å skrive blogg.

Jeg savner å skrive blogg.

Forrige høst, skrev jeg i min gamle blogg, en post om høsten. Jeg skrev at jeg liker høsten og alt som bor i den. I stad var jeg ute og kastet søppel, og jeg kjente den gode vinden, som gjør at ansiktet blir kaldt, selv om man ikke fryser. Jeg kjente et blaff av det som skal komme, med høstkvelder, røde, oransje og gule, fine, fine blader.

Jeg har nynnet på denne i hele dag. Kan hende hele uken. Jeg nynner ofte på den, som regel ubevisst.

Og huff. Jeg ble så sliten av blogg sist. Men. Nå tenker jeg at jeg savner å skrive semi-personlig og at folk kan lese det. Det er sikkert oppmerksomhets – og bekreftelsesbehovene som roper fra dypet.

16 kommentarer

Filed under Blogging

16 responses to “Amanda-gråt, bloggsavn og The Beatles.

  1. Velkommen tilbake 🙂

    alt tyder på at ingen av oss noen gang greier å slutte frivillig…

    kanskje du finner en mindre slitsom rytme? jeg ble veldig bloggsliten det første året, men nå er det bare en plussting i livet. jeg føler at jo mer man har lagt ut på nett jo mindre rolle spiller hvert enkelt ord.

  2. Hei – så lenge siden 🙂

    Jeg er egentlig ikke slik at jeg tenker over at jeg burde/ikke burde ha skrevet ting, angrer og styrer.. Blogg er ikke livet, men en liten del av det. En liten del, som jeg de siste dagene har savnet en hel masse.

    Det som kanskje gikk litt «inn på meg» tidligere, var at jeg ble så utrolig rasende av alle diskusjonene, selv når jeg ikke satt og leste poster eller skrev kommentarer eller innlegg. Jeg ble så S I N T av alle de som turer frem med de mest groteske meninger, at jeg ble mindre effektiv i andre gjøremål enn det jeg kunne ha vært.

    Så, da har jeg i alle fall lært dét om meg selv.
    Og, kan hende går det bedre nå?

  3. Jeg håper du kommer tilbake, Victoria.

    Og er man først blitt blogger, så tror jeg at man ikke greier å gi seg frivillig, nei.

  4. Victoria

    Hehe. Det tror jeg jammen du har rett i, Undre. Mon tro om det finnes en egen tvangsparagraf, som kan tvinge folk til å slutte med blogg? 😉

  5. Finnes den ikke, så kommer den nok, Victoria. 😉

  6. Det hadde vært hyggelig å se deg tilbake her.

  7. Hei Lykke, det var en hyggelig hilsen og et koselig nick 🙂

    Undre: Hehe, ja det skal man jammen ikke se bort ifra!

  8. Marion

    Jeg ler! Jeg har også savnet det og begynt på nytt. Klæm.

  9. Har du!!!? Og uten å si ifra? Det var nesten litt frekt 🙂 Men nå gleder jeg meg til å lese. Dog tar jeg 36 studiepoeng dette semesteret, så vi får se hvor mye det blir her inne.

    *løper til siden din nå*

  10. hm, men hvor er den?
    Kanskje finne destinasjonen før jeg begynner å løpe 😉

  11. Marion

    Haha. Du har ikke sagt ifra du heller. Jeg trodde det skulle gå an å bare klikke på navnet mitt, men det gjør det ikke, ser jeg. marion2.wordpress.com, jeg fortjener en premie for den kreative adressen.

  12. Haha, sjæl 🙂

    Fant bloggen din, gleder meg til å lese mer! Velkommen til WP, det er jo bare glimrende 🙂

    Hvorfor det ikke funker å klikke på navnet vet jeg ikke, for siden det er mulig å klikke, OG du har bilde, så antar jeg at du fylte ut alle de tre feltene (navn, e-post og url)?

    Ønsker deg en god dag, Marion!!

  13. Marion

    Jeg fylte ut for lenge siden jeg, før jeg hadde blogg igjen. Hur kan jag retta upp?

  14. Når du skal legge inn selve kommentaren, kommer det frem tre felter hvor du fyller ut. Mulig du allerede står som «you are logged in as marion», men da kan du sikkert bare logge ut og inn, og fy – så slitsomt, så kan hende kan det bare være som det er 🙂

    Men, når jeg er inne på sider jeg har vært på før, så trenger jeg ikke fylle inn noe.. Da kan man komme til denne siden ved å klikke på bildet eller på navnet.

  15. Marion

    Svett. Jeg hadde nesten glemt passordet mitt. Kanskje det funker nå da.

Legg igjen en kommentar

