Feil (jeans-)fokus i livet?

Hørte nettopp på TV:

Den perfekte jeansrumpa er viktig. Det er kjempevikig. Det du har på deg sier hvem du er.

 Ok. Da kan jeg vel med en gang konstatere at jeg er blitt voksen, og sikkert en voksen med feil fokus i livet. Sist gang jeg kjøpte jeans bad jeg nemlig spesifikt om en som er god å ha på seg. 

Og det er jo ikke det at jeg har modningsangst, eller noe. Men uansett fikk jeg lyst til å høre:

Fra en annen tid, hvor jeansrumpefokuset var signifikant større.

4 kommentarer

Filed under Musikkvideoer

4 responses to “Feil (jeans-)fokus i livet?

  1. Vel, det er jo ikke til å legge skjul på at ei veldreid rompe med tettsittende jeans er behagelig å hvile øya på, men jeg er enig i at ei behagelig bukse er mye bedre enn ei tettsittende :O)

  2. Hehe, jeg skjønner jo det 🙂 Når det er sagt, så er det ikke akkurat baggy-pants, men snarere en vanlig buske som ikke blottlegger hele rumpa når jeg sitter 🙂 Jeg syntes bare det ble så komisk å se på det som en sååå viktig del av LIVET 🙂 🙂

  3. hehe joa jeg er helt enig med deg, men det ville jeg nok ikke vært på ungdomsskolen hvis jeg hadde hatt de buksene sittende foran meg i klasserommet 🙂

  4. Nei, jeg skjønner poenget ditt 🙂 Men, jeg går nå tross alt ofte i butikken, i byen etc. med en sjuåring og en toåring 🙂
    Samt henter på SFO og i barnehagen 🙂

Legg igjen en kommentar

