Kate McCann:You made us feel sorry for your loss…

Fra BBC: Madeleine mother ‘to be suspect’

Fra Aftenposten: Satt elleve timer i avhør

 

Om dette er et formelt grep for å få beskyttelse (sitat Aftenposten:Ifølge avisen Daily Mail er det ikke uvanlig at personer som kommer i politiets søkelys i forbindelse med kriminalsaker i Portugal selv erklærer seg som mistenkt for å kunne få advokatstøtte og ha en bedre juridisk beskyttelse) vet ikke jeg.

Men, dersom det viser seg at moren/foreldrene selv har gjort dette, håper jeg de får den verdensvreden de fortjener.

Det hevdes at det er funnet blodspor i baggasjerommet på en leiebil familien disponerer, men foreløpig er det ikke bekreftet. Dersom dette ikke er sant, så stakkars familien, men ondskap i familier har vi vært vitne til tidligere, og det er med sorg jeg må si at ingenting overrasker meg lenger.

5 kommentarer

Filed under Samfunn

5 responses to “Kate McCann:You made us feel sorry for your loss…

  1. Ja, nå er jeg også spent. Er mistenktstatusen en strategisk teknikalitet eller mener de reelt at hun kan være den som står bak forsvinningen, og hvorfor har ikke faren fått status som mistenkt?

    Faenskap overrasker ikke meg lenger heller, men stadig lar jeg meg sjokkere …

  2. Det tenkte jeg på i stad også. Jeg slutter ikke å bli sjokkert, men det er dessverre ikke så overraskende lenger..

  3. Faren er også siktet, skriver NRK:

    http://nrk.no/nyheter/utenriks/1.3417458

    Dette er en fryktelig stygg sak uansett …

  4. Ingenting kan unnskylde det de har gjort, dersom dette er tilfelle…

  5. Og nå har de angivelig bevist at Madeleine var i leiebilen foreldrene hennes ikke skaffet seg før etter hennes angivelige bortføring:

    http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=162385

    Jeg håper virkelig at de finner ut hva som har skjedd med jentungen! Og hva i alle dager er galt med disse foreldrene om de har tatt livet av sin egen unge? I tillegg har de satt en hel verdensdel på hodet og beslaglagt enormt med ressurser, og skapt frykt for masse mennesker som bor og oppholder seg i området hvor de har vært. Og nesten like ille som at de kan ha tatt livet av sin egen datter er det at de to har to små barn til som nå mister foreldrene sine.

Legg igjen en kommentar

