Mens jeg venter på noe å si (hvor er blogrollen?)

Aller først:

Så lurer jeg på, hvor i all verden det er blitt av blogrollen min…? Den står der så fint inne på admin-siden min, men den synes visst ikke lenger her?? Hvis noen andre har opplevd det samme, så send meg gjerne en melding om hvordan jeg fikser det uten å måtte legge alt ut på nytt!

Er sliten nå, men jeg har en drøm å fortelle om en dag jeg orker. Den var helt utrolig og den eneste trusselen i drømmen var Tora Berger!

tora-berger.jpg

En veldig, veldig merkelig drøm.

8 kommentarer

Filed under Uncategorized

8 responses to “Mens jeg venter på noe å si (hvor er blogrollen?)

  1. Hmmm… det var merkelig. Blogrollen skal være der den om du har lagt til «links» i widgetlista di. Du får høre med Support i morgen om den ikke dukker opp.

  2. hvahunsa

    WordPress sliter med tekniske problemer, sjekk forumet bl.a. Det var i natt det skjedde, skulle tro de hadde fått fikset det nå?. Jeg sliter mest med kommentarfeltet i de nyeste postene mine.

  3. Det er ikke i orden ennå, så jeg kan si ifra dersom det ikke ordner seg 🙂

  4. hvahunsa

    Så lang tid de bruker på å ordne opp da, har du sjekket status på bakrommet ditt?

    (eller er blogrollen din her, men jeg ser den bare ikke?)

  5. Nei, den er ikke der… Det er kun to av linkene som fremdeles synes, de som er kategorisert «utlendinger»…Post Secret og Overheard NY.

    Så dette er rart.. Ellers ser jeg også at det står No Comments, selv om det er noen kommentarer, så det er sikkert noe WP-kluss :-/

  6. hvahunsa

    Jeg synes de bruker så lang tid på å fixe det, men de kan jo skyldes at det er søndag så klart.

  7. Ler så jeg rister av Mads Larsen-post nr 2 i bloggen din 🙂 Genialt!

  8. …og i dag er det avatar-fuck-up…

Legg igjen en kommentar

