Nå ble det innmari mørkt her inne

Endret tema på bloggen, og selv om jeg ikke føler meg som noen kaotisk sjel, så var det dét temaet jeg valgte. Men, vi får se hvor lenge det holder, for skriften var så bitteliten, og egentlig er det vondt å lese hvitt på svart, sånn i lengden. Men, det er litt fint også. Hadde bare skriften vært litt større.

Men det er fint med liten skrift også.

Det er da så mange som skriker så høyt hele tiden, at det kan være godt med litt ro.

[Hvis man da føler ro av å irritere seg over liten skrift]

I dag måtte jeg ta bilder av meg selv på badet, skulle sende portrettbilde til en konferansebrosjyre. Headerbildet er fra badet. For å lage et mer kunstnerisk bilde, burde jeg sikkert ha skrevet noe på veggen, gjerne rød lebestiftskrift med sinte og hakkete bokstaver. Men slikt blir det så mye søl av, så jeg lot være.

[dessuten var jeg ikke sint]

I dag har jeg hatt denne sangen inne i hodet, og noen ganger kom den ut av munnen også, og det var ikke så veldig pent. Kari Bremnes, A lover in Berlin

Men, så er det så rart, for jeg klarer ikke tenke på Kari Bremnes uten å tenke på Harald Eia…

8 kommentarer

Filed under Babbel

8 responses to “Nå ble det innmari mørkt her inne

  1. Likte mørket her, jeg. Forøvrig har du vakre øyne:)

  2. Det var da hyggelig sagt! Og egentlig liker jeg de mørke fargene jeg også. Følte for å variere litt nå.

  3. Jeg synes dette ble kjempefint. 🙂
    Forøvrig er jeg også enig i at Harald Eia har gjort seg bemerket som Kari Bremnes..

  4. Hei Cathrine 🙂 Ja, likte det jeg også! Og enda bedre i dag enn i går, så da blir nok slik en stund fremover

  5. Jeg syns det ble kjempefint. Og du har pene øyne selv om de ser litt skumle ut her oppe. Og hei, ytterligere skummelt: Jeg har også gått og tenkt på Lover in Berlin i det siste OG søkt den opp på Youtube.

  6. Synes du de så skumle ut? Hm, det var «helt vanlig uten ansiktsmimikk»-utseendet 🙂 Så da ser jeg sikkert skumlere ut de gangene jeg faktisk er litt sint 😉

    Jeg liker den sangen godt og synes egentlig hele CD-en er bra. Brenne og sende til deg?

    Victoria

  7. Prøvde å legge igjen kommentar hos deg, men fikk feilmld. Har sett etter det diktet, man har det ikke. Veldig synd at akkurat den posten er borte, synes jeg. Den var så fin.

  8. Ja, brenn den gjerne! Hm. Rart med feilmelding. Det er synd at hele bloggen er borte, jeg kommer til å glemme alt som sto der. Men slik er det nå.

Legg igjen en kommentar

