Rolige dager her, travle dager i det virkelige liv

Svært travle tider i det virkelige liv, fører til pausefisk-tilstander på bloggen. Det er mange oppgaver som skal inn denne uken og jeg holder på med en eksamensoppgave i bedriftsøkonomi. Dermed, inntil videre :

…på søndag skal jeg krølle meg sammen til en liten ball, sitte under et pledd og skrive en bloggpost om det som da måtte oppta meg. Jeg gleder meg 🙂

Inntil videre håper jeg flest mulig setter seg ned og hører på radiodokumentaren fra 7. oktober. Lenke ligger lenger ned på siden.

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Rolige dager her, travle dager i det virkelige liv

  1. hvahunsa

    Lukke til med oppgaver og eksamen, og velkommen tilbake når alt er overstått 🙂

  2. Tusen takk 🙂 Nettopp dyttet innpå paracet, det kjennes ut som om hodet er i ferd med å implodere, og det passer bittelittegranne dårlig for å si det sånn 😀

  3. Ordentlige pausefisker! Vondt i hodet? Uffda? Det var masse fint i posene, har gått igjennom det i dag. Herzlichen Danke!

  4. Bare hyggelig, og husk: det er sikkert mer nede i kjelleren, men en del av det som ligger der er til litt større barn, så da kan vi jo vente til dere har flyttet 🙂 Ja, har rett og slett dritvomndt i hodet, men det er sikkert bedre i morgen!

Legg igjen en kommentar

