-It made me a stronger person

Jeg kan ikke noe for det, jeg må poste dette. Kall det gjerne et svakt søndagsøyeblikk i trashens navn.

– It [oppholdet i fengsel, vic anm.] made me a stronger person, sier Paris selv. Videre sier hun at hun føler hun kan gjøre hva som helst nå, og at alle de rundt henne er stolte over at hun klarte å gjennomføre dette, både familie og venner mener visst at hun er svært sterk.  WTF??

Jeg så dette klippet like etter det var lagt ut, og til det hører vel en innrømmelse om at jeg da faktisk søkte etter Paris Hilton på youtube, fordi jeg visst at hun hadde vært med i Letterman og at besøket ikke akkurat gikk i hennes favør (jeg vet ikke hvorfor den typen info i det hele tatt fester seg i harddisken min, til mitt forsvar er det ikke så ofte det skjer :-)).

Og, selv om jeg ikke er så overbegeistret for Letterman,  så synes jeg dette klippet er småmorsomt. Og jeg synes faktisk noen av reaksjonene på klippene er ustyrtelig komiske også, fordi det tydeligvis er så mange som opprøres av at Letterman faktisk våger å «disse» Paris.

Samtidig er det jo mange andre som ikke mener han gikk over streken her i det hele tatt, og der finner dere meg.

5 kommentarer

Filed under Godt og blandet

5 responses to “-It made me a stronger person

  1. Hehehe. Dakars Paris … *host*

    Jeg vil for øvrig anbefale Jamie Lee Curtis’ glimrende bloggpost om Paris Hiltons besøk i fengsel:

    «Mom, It’s Not Right»

    (Ærlig talt, man besøker ikke David Letterman og tror han skal være en snill pusekatt!!!)

  2. He he, nei 🙂 Samtidig så er det sikkert mange han kunne vært strengere mot. Huff, når hun lager den furteleppa, så sitter jeg bare med åpen munn.. Kanskje jeg skal begynne med det selv hvis verden ikke går helt min vei…?

    – hm, kanskje ikke 🙂

  3. Hehe. Du kommer til å bli så populær og suksessrik om du begynner den furteleppa, Vic! 😀

    Men seriøst, dama er 26, men oppfører seg som om hun er en umoden 14-åring. o_O

  4. Ojda, hun ble skikkelig sur, hun!

    Jeg er ikke veldig imponert over måten hun takler Letterman på, men det er tydelig at hun ikke er vant å bli motsagt. Hadde hun ikke vært så bortskjemt, så kunne jeg nesten komme til å synes synd i henne…

  5. Haha, ja, men jeg tror ikke jeg hadde klart det uansett 🙂 Og det er jo helt herlig, for da han prøvde å glatte litt over, og stryke på ryggen og si at «nå kan du jo bli et forbilde for andre ungdommer», så er hun liksom helt med på den tankegangen.. Men, jeg mistenker ham for å tulle litt der, men de er jo ekstremt søte, da – disse Hollywood-fjortisene, som tror de er betydningsfulle helt på ordentlig 🙂

Legg igjen en kommentar

