Tordenblogg i morgen!

I morra skal jeg være med i førsterunden i Tordenbloggen. Filmblogger deltar i min pulje, sammen med o store AVIL, superflinke Tonje, min venn Marion, den politiske bloggen Rødt, noen blogger jeg ikke kjenner så godt – og Kristenblogg. Hjelpe meg.

Avil er vel superfavoritt (min også!), Tonje er sterk og jeg liker virkelig det hun skriver. Marion er glimrende, og jeg vet at hun er det, selv om hun ikke skriver like mye nå som før. Rødt setter mange ting på agendaen og på kartet og jeg synes det er en viktig blogg. Alle som leser hos meg vet jo hva jeg tenker om Kristenblogg, men de har jo et enormt nettverk.

Så egentlig kan jeg begynne trøstespisingen av Cheez Doodles allerede nå 🙂

doodles.jpg

Mens jeg hører på

– for da blir jeg i alle fall i godt humør!

Eventuelt kan jeg forsøke meg på forsiktig mobilisering ved å appellere til bloggfolket ved å la Bono si Please for meg.

– men det blir jo bare patetisk.

Søren og.

14 kommentarer

Filed under Babbel, Blogger, Blogging, Musikkvideoer

14 responses to “Tordenblogg i morgen!

  1. Pfft, patetisk eller ikke – det er lov å prøve 😉

  2. hvahunsa

    Ikke fortvil, du kan vente deg en stemme herfra 🙂
    Og Cheez Doodles er supernamnam. Nå fikk jeg lyst på det til lunsj. Siden jeg har planlagt suppe av kokosmelk med laks og fersk koriander, håper jeg å unngå Doodlingen. I det minste utsette den til i kveld. Rart det der med matvaner, og når man synes man kan spise hva.

  3. Jippi HHS!
    Og ja. Selv om det egentlig er helt mer-ke-lig, så er Cheez Doodles godt. Det lukter helt forjævlig, og bevegelsen skåla/posen ==>munnen==>skåla/posen etc…til det er t o m t er jo fryktelig lite tiltalende.

    Her i huset klassifiseres CD som en jentegreie. Og selv om man ikke skal generalisere for mye, så lurer jeg min santen på om det har noe for seg.

    Suppelunsj hørtes godt ut 🙂

  4. Emilie: kommentaren din hang litt, men nå er den der! Ja, hehe, det er jo lov til å prøve seg 😉

  5. hvahunsa

    Hehe, det der med lukta har jeg fått klager på. Men bryr jeg meg? Nøh, ikke så lenge det er Doodles igjen i posen 🙂

  6. Bare synd tidsrommet hvor det faktisk ER noe igjen i posen er så lite.. 😉

  7. Tror du kan sette en strek til i stemmetellingen når det blir min tur å klikke…

  8. Nei, nå fikk jeg også lyst på cheese doodles (men hva f betyr egentlig det at det er «the cheezier snack»?).

    Og du har en forhåndsstemme fra meg, Vic.

  9. Victoria, eller kristenblogg? Vicoria….? Kristenblogg….?
    Nei dette blir vanskelig! 😉

  10. Hehe, du er morsom Minnie 🙂 Takk for fin kommentar!

  11. Lykke til – poeng fra meg, samt tilholdssted på feeden min. 🙂

  12. Takk for det Lothiane 🙂 Veldig hyggelig!! Kommentarene dine hang litt igjen, men nå er de ute !! takk for stemme også!

  13. Ja, jeg henger stadig litt etter. 😉 Godt jeg havnet inn i varmen etterhvert! 😀

Legg igjen en kommentar

