Godt vunnet, Victoria!

Kort oppsummert må det sies å representere dagen i dag. For det første registerer jeg å ha medvirket til en stum Hesselberg, han kommenterer ikke de siste dagenes utspill what so ever.

Videre vant jeg tidenes beste Backgammonspill i stad.

Vi spiller om det meste her i huset [det har kan hende noe med djevelen å gjøre, alternativt kan det dreie seg om en genuin backgammoninteresse, men hva vet vel jeg, djevelens disippel som jeg er].

Uansett. Jeg lo veldig da jeg leste fantastiske Iskwews post om sivilisasjonens endeholdeplass, også kjent som Nye Sandvika Storsenter (NSS), i går. Hun mente tydeligvis stedet var ille, og i stad vant jeg fribilletten.

Neste uke fyller toåringen tre. I den anledning har vi tenkt til å gi henne en gave, og funnet den ideelle gaven hos Toys r Us. Nå har jeg altså vunnet at det er samboer som er nødt til å dra innom senteret. O lykke. For hele familien egentlig. Jeg blir jo regelrett aggressiv av slike steder.

…men ved nærmere ettertanke, det blir jo samboeren også. Så det spørs om han kommer hjem, bærende på lekekjøkken med resept på blodtrykksmedisiner, til tomt hus. For det han vet, at jeg vet, at han vet, er at han etter intensiv NSS-traumeterapi, er nødt til å sette sammen lekekjøkkenet også, og det kommer garantert flatpakket. Så, hvis dere ikke hører noe mer fra meg, så vet dere hvorfor…

*redd på semiekte*

5 kommentarer

Filed under Øyeblikk, Famileliv

5 responses to “Godt vunnet, Victoria!

  1. HAHA! Jammen godt du er en gambler, Victoria. Sørg for plaster og iskaldt øl når han kommer tilbake. Han vil komme til å trenge det.

  2. Hehe, tror vi får ha både øl og gammel dansk stående fremme! Av rent medisinske årsaker, vel og merke 🙂

  3. Du er jo Supermann. Du trenger ikke si noe mer, men du vet at jeg vet at du vet, at jeg kjenner deg så godt at jeg vet at du blir forbanna (selv om du bare ringer bort og du teknisk sett bare kan gå inn, hente en ferdig innpakket presang, for så å gå ut igjen)… Og du vet at jeg vet at du vet at du hater ting som det og at jeg elsker deg for at du gjør ting [for oss] selv om du hater dem. Så da blir det gammel dansk og alt du vil og sånn går no dagan og vi liker det like mye begge to.

    …men ikke kjøp hele Toys r us , bare for å slippe å gå inn igjen, ok??

  4. Tilbaketråkk: Livet, døden, kjærligheten og bloggen oppsummert. « *** victoria ***

Legg igjen en kommentar

