Tordenblogg i morgen (tirsdag) også!

Frydefulle grøss!

I morgen, altså tirsdag, er det visst atter en gang Tordenblogg. Jeg er med i tredje runde, og jeg møter XmasB. Jeg ønsker oss begge lykke til, og stemmer kan avgis her.

Jeg tar mobiliseringen til nye høyder og lar Kiss si for meg at jeg rett og slett er laget for å elske deg/dere. Da blir det jo litt feel-good også, for da kan du høre på denne sangen, mens du gjør noe annet. Og, da skal vi ikke se bort fra at du blir bittelittegranne glad.

Hvis ikke Kiss funker for deg, får vi ty til kraftigere krutt:

8 kommentarer

Filed under Babbel, Blogger, Blogging

8 responses to “Tordenblogg i morgen (tirsdag) også!

  1. Victoria, det er bare trekningen som er idag. Selve avstemningen skjer ikke før i morgen, og jeg tror du har gode sjanser selv om du møter en sterk motstander i XmasB. Lykke til!

  2. Aha! Sånn ja 🙂 Da er det ikke noe rart det ikke skjer noe der borte i dag 🙂

    Da kan jeg gru-glede meg en dag til!!

  3. Lykke til Victoria. Måtte den beste vinne. Alternativt den som får flest stemmer, skulle jeg være så heldig.

  4. Lykke til XmasB 🙂 Jeg tror vi stiller ganske så likt, jeg! Er bare glad for å ha kommet så langt, for i fjor røk jeg da ut med en eneste gang 🙂

  5. Det gjorde jeg også. Nå anser jeg meg ikke lenger som en fersk blogger, så jeg forventet å komme med i første runde om ikke annet. Så langt går alt vel, så jeg håper du ikke ødelegger moroa mi… 🙂

  6. He he, og jeg håper du ikke ødelegger min!
    Den som taper serverer virtuell kaffe!

  7. Tordenbloggen begynner å bli litt for nervepirrende for min del. *bite negler*

  8. Enig med deg der, Undre :-O Men du kommer til å gjøre det så bra, at jeg tror ikke akkurat du trenger å være nervøs 🙂

Legg igjen en kommentar

