Om ego for fall og litt for store vindmøller?

I dag er det atter en gang Tordenblogg. I går postet jeg en video om litt ufine valgteknikker i Florida. Drømmen hadde jo vært å kunne hacke seg inn på Hjortens (Tordenblogg-master) PC i ren Lisbeth Salander-stil, og sittet igjen med en emmen bismak i munnen over å ha vunnet på Bush-måten.

Men. Nå kan ikke jeg hacke, da. Hvor er kræsjkurset når man trenger det?

Fra spøk til alvor. Tordenblogg var moro i år. I fjor var jeg nyere som blogger enn i år, innlysende egentlig. I år synes jeg faktisk det har gått over all forventning, og jeg merker at det har gått litt til hodet. Hvor mange ganger i løpet av en dag er det normalt å sjekke samme webside, liksom.

Ønsker alle som skal i ilden i dag, lykke til 🙂

7 kommentarer

Filed under Babbel, Blogger, Blogging

7 responses to “Om ego for fall og litt for store vindmøller?

  1. hehe

    trikset er å stenge av internett de dagene du er i duell. ellers får du ikke gjort noe.

  2. Hm?

    🙂

    Neida. Får faktisk gjort litt! Har eksamen i helga og ny en på mandag 🙂

  3. Tusen takk for det, Sadie 🙂 Trodde ikke jeg var sånn, jeg. Trodde ikke slike ting var noe viktig for meg, og det er jo liksom ikke viktig, herregud. Men, jo litt. Det er i alle fall gøy – og litt tidkrevende. Det er derfor jeg fortsatt sitter og jobber, siden jeg ikke rakk det jeg skulle før i dag.

    *patetisk*

  4. Kanskje Undre kan komme med et lite krasjkurs i hacking også? Ellers skjønner jeg hva du mener. Jeg skal i ilden i morgen, og det er like spennende hver gang.

  5. Flopsy: det skjønner jeg! Er glad det blir noen dagers avslapping, jeg 🙂 For merker at selv om det er så mange andre ting å gjøre – så MÅ jeg liksom innom. Mange ganger.

    Huff, så at du og Lothiane er i duell. Jeg måtte stemme på begge to.. En i kommentarfeltet og en i pollen.

  6. Den løsningen er kjempefin! Det er jammen ikke lett når det er cup. Lett for at to man liker havner i kamp mot hverandre 🙂

Legg igjen en kommentar

