Tilfeldige nyp og champagne

Denne fikk jeg på mail i går. Den kan vel ikke akkurat påberope seg å representere mitt liv, men morsom uansett. 

Takker for stemmer i Tordenbloggen, jeg kom videre til runde fire. Det er jo igrunnen helt sykt. 

Det var en gang Espen Askeladd så verdens vakreste Prinsesse,

«Vil du gifte deg med meg??» spurte han,

«Nei!!» svarte Prinsessen

Så levde hun lykkelig alle sine dager med shopping, jenteturer,

tilfeldig sex, pluss sjampis og vin når hun hadde lyst.

Singel er ikke jeg, men musserende ligger i kjøleskapet!

7 kommentarer

Filed under Babbel

7 responses to “Tilfeldige nyp og champagne

  1. Det er ikke sykt at du kommer videre – du er jo best 🙂

  2. Yay! Det er en god innstilling, Knut Stian! Hold på den tanken 🙂 Hm, kan med ett virke som om ydmykheten fra i går er borte som dugg for solen. Men nå begynner det vel å bli tilnærmet lik umulig i fortsettelsen, så jeg girer meg opp nå, slik at jeg har landet igjen når neste runde starter 🙂

  3. zauerpomp

    *hehe* (eller rettere sagt *knirk, knirk*)

    Har ikke lest bloggen din før, for jeg har holdt meg mest på vgb før. Jeg la deg til i blogg-rss’ene som jeg har begynt å bruke.

  4. Det var hyggelig, Zauerpomp 🙂

  5. Flott du går videre! 🙂 🙂 🙂

  6. Historien er morsom, men jaggu hadde jeg heller tatt Askeladden enn et liv med tilfeldig sex og shopping. Altså… hvis jeg likte Askeladden veldig godt, så klart. Ellers er det ikke aktuelt. 😉

  7. Jeg har i alle fall funnet en Askeladd jeg ikke bytter bort for tilfeldige nyp. Blir vi lei av hverandre får vi kle oss ut, innrede stua som bar, og sjekke hverandre opp. Eller, kanskje ikke???

    Takk for meldingen over her også! Dette var veldig overraskende, og jeg blir faktisk veldig glad av det 🙂

Legg igjen en kommentar

