Julekjolen fra i fjor

Dette året har jeg skapt meg noen myter.

Jeg har flere ganger slått fast at spisemønsteret mitt endres fra semesterstart til eksamenstid. Jeg har innbillet meg selv, og andre, at jeg i begynnelsen av semesteret løper rundt, iherdig skaffer oversikt, bærer tunge poser fra Akademika, glemmer å spise. Når det nærmer seg eksamen tones tempoet betydelig ned, og jeg leser mens jeg spiser med begge hendene.

Nå tenker jeg at dette kanskje er en liten livsløgn. Jeg tror jeg spiser nesten like mye gjennom hele semesteret.

I går prøvde jeg julekjolen fra i fjor.

» Det er ikke det du spiser mellom jul og nyttår du legger på deg av,

det er det du spiser mellom nyttår og jul!»

Joda. Jeg har hørt det. Og det er visst sant også.

3 kommentarer

Filed under Babbel

3 responses to “Julekjolen fra i fjor

  1. HvaHunSa

    Så har det blitt mere av et flott menneske, og det er jo ikke det verste som kan skje. God Jul 🙂

  2. Argh… kjedelig når sånt skjer. Jeg føler med deg, men er sikker på at du kommer til å være fin likevel. 🙂

    God jul!

    Klem fra Lothiane

  3. Takk for kommenterer! Vært lenge borte, jeg. Håper dere hadde en bra julefeiring 🙂

Legg igjen en kommentar

