Takk for respons og klikking

Takk for respons, både kommentarer, mail og at folk har klikket på Lommemann-innlegget. Det er tydelig at dette er en sak som engasjerer.

Selv holder jeg nå på å rydde, noe som ikke er så lett når jeg har en treåring som roter bak meg etter hvert som jeg rydder. Så skal jeg stryke skjorter, slik at forretningsmannkjæresten ikke skal gå amok når jeg er i Tromsø.

I ettermiddag setter jeg meg på toget og deretter på flyet til Tromsø. I morgen er det konferanse og jeg skal holde foredrag og lede temagrupper. Takk for innspill på den posten jeg skrev på fredag også, forresten. Jeg føler ikke at jeg har noe bombastisk å komme med under dette foredraget, men jeg skal mane til ettertanke.

Tross alt omhandler dette noen av de som trenger absolutt mest. Da er det kan hende på sin plass å være litt ydmyk. Vil også be dere om å ta en titt på dette, Barneombudet setter fokus på at tjenestetilbud er viktigere enn kommunegrenser, jeg kunne ikke ha vært mer enig. Men, det er mat til en annen post, en annen dag.

Til sist vil jeg bare si god søndag til dere 🙂

1 kommentar

Filed under Babbel, Politikk, Samfunn

One response to “Takk for respons og klikking

  1. Ellen

    Gor tur nordover! Og lykke til!

    Jeg skal vinke til flyet når du flyr over her… 🙂

Legg igjen en kommentar

