Stolt av bloggen :-)

Blir mange spontane småinnlegg her nå, men kjenner at jeg blir veldig glad når det daglig står at det er folk som har søkt på vicblogg. Da kommer de hit til meg 🙂

Ikke det at det er så fantastisk, for jeg har søkt etter «mihoe», «Iskwew», «undreverset» etc på google før, men de damene der, de er liksom Royalty, og jeg blir jo litt glad når en og annen slenger søker etter meg også.

Egoboost. Jippi. Give me more 🙂

Ha en flott søndag!

[i dag har vi fått til en fabelaktig deling av oppgaver her i det Victorianske hjem. Siden både undertegnede og Supermann er slitne etter en lang uke, har begge hatt behov for litt formiddagssovings. Vi har sovet etter tur, hatt en slags stafett med ungene – og det kan jammen anbefales. Alle er nå glade og fornøyde, fulle av krefter, og nå skal vi dra på en liten tur]

10 kommentarer

Filed under Babbel

10 responses to “Stolt av bloggen :-)

  1. *fnis* Jeg er ikke «Royalty», jeg er hoffnarren. 😉

    Og du har god grunn til å være stolt av bloggen din, Vic!!!

    [PS: Smart!]

  2. Hehe, du skal ikke se bort i fra at en av dem som har søkt på Vicblogg i det siste er meg. Jeg må se til å få lagt deg inn på linkelista snart!

  3. Det er hyggelig av deg, Hjorten 🙂

    Undre: takk for koselig melding 🙂 Og du er jo royalty. Samme hva du sier 😉

  4. Sånt er koselig! Jeg blir også veldig glad når jeg ser noen har søkt på ‘Under stjernene’! 😀 Tenk det… 🙂

    Deilig med soving, det hjelper å få litt ekstra søvn når man har hatt en tøff uke. Håper dere hadde en fin tur!

    🙂

  5. Vi hadde en koselig liten tur 🙂 Veldig fint å kunne få slappe av litt, ja 🙂

  6. Jeg synes din blogg er royalty, jeg, Victoria 😉

  7. Husk du er en stor favoritt hos meg – en stooor favoritt!! ;-))

  8. Takk for det, Kjellemann! Og, jeg har lært mye inne hos deg, det er helt sikkert. Forresten er jeg veldig glad for at borte-fra-blogg-perioden din ble ganske kort 🙂 Håper det går bra med praksis og oppgave!!

  9. Vel. full aktivitet er det vel ikke akkurat på bloggen min – iallefall ikke hva innlegg angår. Men jeg fører slankedagbok og det kan jeg jo ikke slutte med før målet er nådd ;-))
    Praksisen er travel men morsom. I dag har jeg spillt curling med noen nydelige pensjonister. Oppgaven har jeg heldigvis litt tid på. Kontorrotte blir jeg aldri – det er vel den bete observasjonen jeg har gjort… ;-)))

Legg igjen en kommentar

