Jeg fotoblogger

skolescrabble.jpg

Oi. Det er blitt natt, det er lørdag og det er natt, og jeg merker ikke forskjell på dagene, for jeg sitter og leser og skriver og leser og skriver, og alltid er det noe som skal gjøres, og jeg er litt sliten i hodet. Men, jeg er ivrig – veldig ivrig, jeg suger jo til meg alt sammen, alt jeg leser, merker at hodet tenker og tenker, og jeg synes det er givende.

Dette var min første fotoblogging, og jeg skulle virkelig gjerne ha sagt noe nå, noe bra – noe skikkelig – har ikke skrevet her på lenge, men det eneste jeg har i hodet er formler, og det er jo ikke bare gøy for andre å lese. Huff, merker at jeg er litt på overload akkurat nå.

Dette var mest for å si hei.

undres-om.jpg

Og jeg ligger med hodet over bøkene, sitter med bøker i fanget, tenker på det jeg leser i bøkene, og lurer mest av alt på om alle disse timene med lesing i sum vil gjøre meg lykkeligere enn jeg allerede er, eller om jeg skulle ha brukt tiden min på å le litt mer i stedet.

4 kommentarer

Filed under Fotoblogging

4 responses to “Jeg fotoblogger

  1. Marion

    Det er lov å være sliten når man gjør så mye som deg. Håper du får sovet nok! Klemmer din vei 🙂

  2. Hei Marion 🙂

    Ja, det blir veldig mange ting nå, for det er jo så mye som er nytt hele tiden, og da står liksom hodet og gasser for fullt hele tiden. Får jo sove, men det blir fort til at jeg ikke legger meg tidlig, for det er jo når det er sent, at alle de andre sover, og da er det jo stille her – og lettere å lese. Men nå skal jeg i alle fall sove. Snart 😉

    Håper det er bra med dere, M.
    Love u.

  3. Marion

    håpløsttastatru har prøvd tre ganger å svare. LOVE U TOO! 🙂

  4. Hei, så rart 🙂 Tenkte akkurat på deg 🙂 Og nå så jeg kommentaren fra deg!

    Muligens hive det håpløse tastaturet?

    Klem

Legg igjen en kommentar

