Forslag til ny ekteskapslov legges frem i dag.

I dag legger regjeringen fram forslag til ny ekteskapslov. Forslaget omtales som en kjempeseier for homofile og lesbiske

(eller blir det ikke gjort i dag pga alt styret i BLD? I såfall får jeg da håpe de ikke drøyer for lenge!!!! )

– Dette er en gledens dag for alle som er opptatt av rettferdighet og likebehandling. Det er godt å se at vi ikke lenger skal ha et lovverk som diskriminerer på bakgrunn av seksuell legning, sier Siri Hall Arnøy, tidligere stortingsrepresentant for SV.

Les resten i Dagsavisen

Jeg gleder meg veldig til det blir natt og jeg får tid til å sette meg ned å skrive om dette 🙂 Nå har jeg altfor mange ting jeg må gjøre, og dette har jo vært en av de sakene jeg har blogget mye om – så jeg trenger at det blir et skikkelig innlegg, og da må jeg ha mer tid enn jeg har nå 🙂

2 kommentarer

Filed under Øyeblikk, Fordommer, Meninger, Politikk, Samfunn, Trangsynthet, Uvitenhet

2 responses to “Forslag til ny ekteskapslov legges frem i dag.

  1. Det var på tide! 🙂
    *krysse fingrer*

  2. Enig. La oss bare håpe at det går igjennom. Noe annet er skamfullt, synes jeg.

    Fantastisk Clinton-video forresten, Elise 🙂 Men å, så pinlig.

Legg igjen en kommentar

