Jeg elsker PostSecret.

Å, det er så fin en blogg.

Akkurat nå er det jo litt høy Valentine-faktor der inne, men det går over snart. Det er jo temmelig sesongbetont, for å si det mildt. Så snart, snart er det tilbake til de fine, vante postkortene, som alltid gjør at et besøk på den siden tar lang tid.

I jula som var, så gav jeg bort begge PS-bøkene jeg hadde forhåndsbestilt hos Amazon,

postsecret.jpg

jeg satt lenge – tok på den ene, så rundt meg med lettere sorgfullt ansikt, og tenkte, jeg må, jeg må, jeg må ha den selv. My precious-faktoren var høy.

Men i dag så jeg dette bildet, og Valentinerelatert eller ei, altså, se – se så fint.

trip1.jpg

PostSecret funker slik at jeg blir så nysgjerrig på alle historiene som ligger bak kortene.

Fra youtube: Postsecret: A Lifetime of Secrets

10 kommentarer

Filed under Øyeblikk, Blogger, Blogging

10 responses to “Jeg elsker PostSecret.

  1. Jeg har lenge planlagt å kjøpe de bøkene.

  2. Hei emelie 🙂 Jeg har bare sett i den ene (smugtittet, hehe) og jeg angrer fortsatt litt på at jeg ga den bort 😦

  3. Marion

    Hei! Det tok sin tid, og nå tør jeg ikke ringe for å snakke videre, for jeg er opplært til at det er fryktelig uhøflig å ringe på dette tidspunktet. Og mobilen min er og blir tom for strøm. Jeg vet ikke hvor laderen er. Skjønner du? 😉 Men det var bra å prate med deg, veldig. Jeg håper du kan komme til meg om noen uker og bli en stund. Ny sofa, gamle venner 🙂 Nattaklem fra hovedstaden!

  4. Takk for prat, min venn. Mobilladere blir noen ganger bare borte 🙂 Om det bare hadde gått an å ringe til laderen, så kunne man lettere funnet dem igjen.

    Ny sofa, gammelt vennskap 🙂
    Glad i deg!!!

  5. Åh! Jeg liker også PostSecret! Var det dyrt å kjøpe bøkene? Jeg er litt redd for denne 200-kronersregelen, vettu. Absolutt en god gaveide. Jeg og blir sittende og undre meg over historiene bak kortene…

  6. Nei, jeg synes ikke de vare dyre i det hele tatt. Husker ikke helt, men jeg tror jeg betalte i underkant av 400,- for to stykker med ekstra gebyr for superrask levering.

    PostSecret er fan-tas-tisk 😉

  7. Jeg elsker dem og jeg komer til å kjøpe dem. Squee.

  8. Så bra, virrvarr 🙂 Tror nok du liker de bøkene, ja 🙂

  9. De fås ikke kjøpt i butikker Norge, eller? (vet de kan bli kjøpt over nett på Bokkilden og slikt)

  10. Hei Marit! Jeg vet ikke om de selges i vanlige butikker her i Norge, jeg har i alle fall ikke sett det 😦

Legg igjen en kommentar

