Graduation (xkcd, takk Avil!)

Det var Avil som gjorde meg oppmerksom på xkcd, og jeg glemte å si takk for det, for jeg ble så fortapt i de fine seriene 🙂 Se på denne som kom frem da jeg trykket på random inne på den fine xkcd-siden:

graduation1.jpgJeg prøvde først å legge inn hele i fullsize, men da ble noe av teksten borte, så da får det bli thumbnail.

Se, da. Se så fint.

Det er noen ganger det faktisk hjelper for, og varmer i, et gammelt raddishjerte, for det er ikke sikkert at verden er helt          f u c k e d

allikevel?

4 kommentarer

Filed under Øyeblikk, Victoria redder (hver)dagen din

4 responses to “Graduation (xkcd, takk Avil!)

  1. Aww, dette er en soleklar favoritt. Jeg hjerte xkcd. Squee ^-^

  2. Jeg også, virrvarr!!!
    🙂

  3. Det er den beste teikneserien. *lukkeleg*

  4. Ja 🙂 Blir sittende en stund der, bare trykker på «random» og så kommer det gull ut i andre enden – gang på gang.

    Takk 😉

Legg igjen en kommentar

