Facebook og iNorden

Å.

Nå er jeg bare så kjempeglad for at aldri forvillet meg inn i Facebook-land og enda gladere for at jeg ikke har engasjert meg noe i iNorden.

Oi, jeg må bare si at jeg er veldig, veldig glad for at jeg har så mange andre ting å drive med. Rekker aldri å helt følge med på disse nettintrigene før de er så godt i gang at jeg ikke skjønner noenting – alternativt slumper jeg innom ved en tilfeldighet senere. Jeg skjønner at mange mennesker tydeligvis har en hel del tid å bruke på dette, og da skulle jeg heller ønske at flere heller kunne være litt mer som Virrvarr, som bruker tiden på hyggeligere ting.

13 kommentarer

Filed under Babbel, Blogger, Blogging

13 responses to “Facebook og iNorden

  1. Tilbaketråkk: Facebook » FaceBook og iNorden

  2. Enig, så enig 🙂

    Skjønner at det er noe med iNorgen… men jeg aner ikke hva. Er veldig glad for at jeg aldri har vært involvert i nettintriger og krangler.

    Men hva går kranglingen ut på egentlig?
    Att døm gidder lissom …uansett hva det er 🙂

  3. Jeg er ikke helt sikker på hva det går ut på, for jeg var innom noen sider i går, men det så ut som om det ville tatt litt lang tid å sette seg inn i – og det hadde jeg verken tid eller lyst til. Men jeg tenkte bare at det var da jammen meg unødvendig at folk skal bli så atale bare fordi man ikke mener det samme som andre.

    Atal, det er forresten et undervurdert ord 🙂

  4. Atal er totalt undervurdert 😀 Er det ikke egentlig hedmarksdialekt? Gøllei og gessæl og usæl er undervurderte de og. Og saliggjørende. Det finnes grupper på Facebook der folk samler på undervurderte ord. Jeg er sikker på at du og jeg kunne hatt det hyggelig der. Hva med et alias?

  5. Jeg forbinder ATAL med Anders som gikk i klassen vår, jeg. Typisk Andersord, atal 🙂

    Forslag til alias mottas med takk 🙂 Men facebook, marion – jeg trodde du forsøkte å komme deg ut av den sekten, jeg???

  6. Prøvde, men mislyktes. Nå vet jeg at kamerat x har flyttet til byen og har sett bildene av sønnen til venninne y som bor i et annet land, jeg kommer meg ikke ut, tror jeg.

  7. Hehe 🙂 Alle har vel sine avhengigheter, antar jeg – og du er blitt facebook-junkie 😉 Kunne jo ha vært verre.

  8. Bare hyggelig, virrvarr! Du lager de beste tegningene, og jeg syntes du var skikkelig grei mot Delirium der, altså. Kjenner ikke henne, men det er jo bare kjempekoselig når folk bryr seg på den måten du viste der!

  9. Forslag til alias er sendt per æssæmæss. Men nå har jeg blogget (om enn sjeldnere og sjeldnere) i to og et halvt år og bloggen min heter fortsatt «Marion,» så ikke forvent for mye.

  10. hehe, ja du har rett. Spørsmålet er vel hvorfor folk absolutt ikke klarer å skille sak og person. INorden er fint å lese, men det blir en kald dag i helvete før jeg legger hodet på den huggestabben 🙂

  11. Atal er et godt beskrivende ord 🙂

    Jeg syns alle bare skal elske hverandre hele tiden jeg altså 😆
    Syns det er utrolig kjedelig å krangle om teite uenigheter. Definisjonen teit er nok variabel også. Uansett så trekker jeg meg laaaangt vekk hvis ting ikke passer meg. Heller det enn å bruke krefter på krangling og teite uenigheter man neppe finner felles enighet om.

  12. Grøftekanten: Det er jo heldigvis det som er så enkelt online, blir det for ille kan vi bare vippe ned skjermen 😉

    Viljar: jeg aner ikke?? Ikke vært noe særlig på iNorden og lest før, jeg – så fikk vel kanskje litt rart inntrykk derfra i går. Er vel ikke alltid slik får vi tro 🙂

Legg igjen en kommentar

