Litt peace and love til Bloggeby

Håper på en god dag, med smooth stemning og at folk oppfører seg bra mot hverandre. Er det ikke best, da – om man kan klare å se at i dag er det faktisk en av februars siste dager, sola skinner, vi skal ut – eller være inne – utrette ting for oss selv, for noen andre, vi skal leve denne dagen og med litt musikk på veien blir det lettere.

Å, hør da! Sjekk så kult US3 og Cantaloop er!!

Kall gjerne dette innlegget en liten minireaksjon på alle bloggkranglene som forsurer for oss alle, er det virkelig nødvendig å pisse så fælt på andre mennesker? Er vi virkelig så smålige at vi ikke klarer å hevde oss, løfte oss selv opp – uten å presse andre ned på veien?? Hva med å bruke mindre energi på å krangle og heller mer tid på å bygge litt broer??

Jeg tyr til alle triks, denne sangen må i alle fall jeg hoppe litt opp og ned av, slik har det vært siden jeg hørte den første gang. Minner meg om bekymringsløse dager for lenge siden, og noen ganger er det ok å fremkalle den følelsen igjen. Var vel mer en state of mind, kanskje?

Green Day!! Basket Case 🙂

Ta med Stevie Wonder på veien også – og ha en god dag.

Og se – Pavarotti og Barry møtes på halvveien!! Kanskje vi kan klare det også? Hæ?

Blir det dårlig stemning i dag, er det i alle fall ikke min skyld!

19 kommentarer

Filed under Babbel, Blogger, Blogging, Musikkvideoer, Victoria redder (hver)dagen din

19 responses to “Litt peace and love til Bloggeby

  1. Mytteristen

    Du er fin du, Victoria. 🙂

  2. Det er for mye krangler. Jeg begynte å slette bloggen min her om dagen fordi jeg tenkte at alle disse sinte menneskene orker jeg ikke bruke tid på. Og hver gang jeg leser enkelte blogger spiller Knutsen og Ludvigsen Kan det være nødvendig å være så sint inni hodet mitt. Men vi har jo deg, Victoria! Gladbloggen 🙂 Så nå skal jeg slutte å lese dem, ganz einfach. Og så skal jeg lese vicblogg og høre musikk til kaffen min i stedet.

  3. Enig i at det er for mange krangler. Men, ble med ett usikker, for jeg har visst gått fra å være en sur og halvpolitisk blogg, til å bli mer feelgood. Feelgood har vært sterkt undervurdert i mitt liv tidligere, tror jeg, men det er da jammen litt godt å ha det bra også.

    Musikk til kaffen er det beste. Skal gjøre det samme selv, jeg 😀

  4. Oda

    Så gøy å høre igjen US3, en av mine favoritter. Fin video også! Bidi bidi bap.

  5. Peace & love tilbake til deg, Victoria 🙂

    Det må være plass til litt feelgood-blogging også, synes jeg. Variasjon er stikkordet, det er jo nettopp det som hittil har vært styrken i bloggpolis. Forskjellige mennesker, forskjellige temaer. Og ja, jeg synes godt man kan forsøke å tilstrebe en hyggelig tone. Det er jo ikke noe verdensmesterskap vi deltar i heller 😉

  6. Nettopp. Dette er verken skrivekonkurranse eller VM i drittslenging. Dette er bare mennesker med hver sin nettside, så får man like eller mislike og innrette seg etter det. Æsj, jeg blir av og til sittende med følelsen av at det neimen ikke er rart at verden går langsomt fremover..

  7. Haha, Oda hadde så langt denne bloggens beste kommentar: Bidi bidi bap 😉 hehe, morsom sang, hørt på den mange ganger allerede i dag, og se : humøret er på oppadstigende!

  8. HÆ???

    «Minner meg om bekymringsløse dager for lenge siden»

    ?

    og jeg som var sikker på at det først var nå du levde bekymringsløse dager…

    hehe, jeg får vel sende deg på spa 🙂

  9. Hehe, jeg har det ganske greit nå også, ja 🙂 Men det var litt annerledes å ligge på taket med venninner, sole seg og smugrøyke. 😉

  10. Tilstrebe en hyggelig tone, som Flopsy sa, det er en svært god ide. Det er ikke slik at happiness writes white, jeg liker feelgoodVictoria og du gjør dagen min bedre og det er ikke lite bare det; og for å for første gang i livet å sitere Maj Brit Andersen: Dom som *støtt* krangle, dom ha d’itte bra. Anders har jeg forresten også sagt hei til på Facebook 🙂

  11. Jeg har samme opplevelse av feelgood som deg, Marion. En god og velskreven feelgood-post lyser opp dagen. Ja til feelgood, ja til alvorlige tema og ja til en hyggelig tone- uansett hva en skriver om.

  12. Barry og Pavarotti! Så søte de var. Men du så jo åssen det gikk med dem, de haar vel lagt på røret begge to?

  13. Og så litt blomster i håret? Det hører med. Og fri se…… , eh, nei.
    *dunker meg forsiktig i tinningen med en stemmegaffel*

  14. radio, da!!! 😉
    Iversen: hehe, joda. Men siden alle skal dø tilslutt, så er det vel nesten bare desto større grunn til å ha litt peace and love når vi nå engang først er her?

  15. Alter Ego

    Stor applaus herfra! Hvis man ikke liker hva en blogger skriver er det jo bare aa la vaere aa lese den sida/klikke seg dit…? Er enig med radiohode, frem med blomsterhaar og andre friheter – her er det vaar!

  16. Feelgood er definitivt mye bedre enn krangling og drittslenging. Herlig post, Victoria! Skal sjekke ut musikken på et mer gudelig tidspunkt, for nå er det tid for køya. 🙂

    *en klem fordi du fortjener det*

  17. Personlig liker jeg mye bedre å lese noen heftige interne krangler mellom bloggere enn å lese om britneys nye pupper, hvem som har skyfla tjelta sist og hvorfor man ikke skal ronke på en søndag … litt rød stemning er bare forfriskende 😀

Legg igjen en kommentar

