Hurra!

Jeg er videre – og med i siste runde i Bloggidol.

*danse glad*

I tillegg har jeg vært hos frisør, og er for en gangs skyld glad. Ikke noe snakk om Britney, kongehuset eller andre Se og hør-ting. Jeg hadde helgardert, hadde med tre bøker pluss en avis. Men, så var frisøren bare kjempegrei.

Nå må jeg finne ut hva jeg skal skrive til finalerunden… Må tydeligvis velge to av følgende:

Isocamp
Høgskulesymfoniorkesterkyrkjekonsert
Heath Ledger
Murglumf
Bjølsenbitch
Kompetansekartlegging

Hm. Tenkeboks inntatt 😉

4 kommentarer

Filed under Blogger, Blogging

4 responses to “Hurra!

  1. Jeg grubler selv, jeg!

  2. Hehe, ja. Ikke akkurat lett. Og på samme måte som deg så har jeg liksom tusen andre ting som egentlig haster veldig mye mer. Shit

  3. Lykke til! Det er spennende å følge med på dere 🙂

  4. Takk 🙂 Dette kan bli spennende!! Men først- hjemmeeksamen. *sukk*

Legg igjen en kommentar

