Fotoblogging: Resultat av hårklipp

victoria-nytt-har.jpg

Se, jeg har klippet håret. Endelig kan jeg slutte med den strenge, stramme knuten i
nakken. Den jeg var blitt så vant til fordi håret mitt har sett ut som et helvete i lang, lang, lang tid. Faktisk hadde jeg en ganske så hyggelig frisøropplevelse, så da trenger jeg jo ikke vente halvannet år før jeg drar igjen 🙂

Dette postet jeg for moro skyld. Trenger litt moro, for akkurat nå er det litt slik:

work_life.jpg

Jeg merker at jeg er litt sliten. Rakk bare så vidt å bli ferdig med det bliggidolfinalebidraget i dag. Våknet 10:00, spiste frokost med sønnen, satte meg ned ved PC-en kvart på elleve. Snakket med sønnen om stjernestøv og mobiltelefonringetoner (han er besatt av ringetoner og alarmlyder….my headache) mens jeg skrev, men fikk da levert i tide. Sendte mailen med bidraget mitt akkurat klokken 12:00.

Nå skal jeg gjøre ferdig midtsemestereksamen i anvendt mikroøkonomi. Som vanlig aner jeg ikke når jeg skal slutte å skrive. Redd for å skrive for lite, så ender alltid opp med å jobbe med alt mulig mye mer enn det som er nødvendig. Slikt skaper stress. Min nakke er veldig stiv og knutete nå. Noen som kjenner en god kiropraktor???

11 kommentarer

Filed under Babbel

11 responses to “Fotoblogging: Resultat av hårklipp

  1. Nydelig! Og perfekt layering. Du kan ikke gjemme så fint hår i en knute 🙂

  2. Gratulerer, Victoria! En vellykket hårklipp er alltid storveis! 😀

  3. Du ble kjempefin! Hvilket minner meg på at det er flere som kunne trengt en tur til frisøren…

  4. Minneapolise: jippi! Men, det var veldig slitent før, pluss er hektisk mamma med ekstremt dårlig tid, knute=tidsbesparende!

    Undredamen: Ja, det er fett, for jeg HATER så intenst å bruke tid på slike ting!!!!

    Flopsy: jammen! Du har jo nettopp vært der!! Hadde deg faktisk i tankene da jeg dro dit, husket posten din om frisørbesøket ditt 🙂 Og takk 😉

  5. Jeg skal vel ikke prate for høyt, går for det meste i hestehale her også. Men så ser det ikke sånn ut når det henger løst heller.

  6. Tar vel bare en liten uke før jeg er tilbake i strikken 😉 Men det tok jammen meg overraskende lite tid å føne håret, fem-seks minutter, hadde helt glemt det, er ikke helt på grooming til vanlig, jeg. Hakke tid.

  7. … eventuelt er det bare det at jeg er veldig lat.
    😉

  8. Nydelig! Nå fikk jeg lyst å klippe meg jeg og. 😀

    Høres ut som du har det travelt, men jeg er glad du skriver litt i bloggen likevel. Nå må jeg sjekke bloggidol. 🙂 Lykke til!

  9. Nå måtte jeg jammen gå i arkivet mitt og lete. Jeg føler meg ikke akkurat nyklipt, nemlig, så dette ble jeg nødt til å finne ut av 😉

    Og joda, tiden går. Jeg var til frisøren i midten av november ser du, så det begynner å bli lenge siden. Særlig for meg, som nesten har (hadde) kort hår. Nå er det så overgrodd at jeg funderer på å la det bli langt igjen. For da trenger jeg ikke gå så ofte til frisøren…;-)

  10. Ha ha, Flopsy 🙂 November er nesten som i går, hvis vi tenker på hvor sjelden jeg orker å utsette meg for frisørtraumet 🙂

    Lothiane: hm, har det begynt allerede?? Blir spennende. Angrer på liten jobbing med innlegg, men må jo prioritere andre ting – selv om dette egentlig er mye mer moro 😉

  11. Jeg synes også å ha lest frisørpost fra Flopsy nylig, men tiden går fortere i virkeligheten enn i hodet mitt.

    Håret mitt er greiere å holde styr på når det er langt, en hestehale tar notime å lage, og så fort som håret mitt vokser så hadde det vært travelt med en frisyre. Et par ganger til frisøren i løpet av et år er mer enn nok for meg. Klipper mye når jeg er der, så får jeg variasjon mellom halvlangt og langt imellom hver gang.

Legg igjen en kommentar

