Dagens søkeord. Murglumf.

blomst

 

lus

 

midd

 

blomst’

 

hårklipp

 

konflikt

 

wikipedia murglumf

 

vibeke skofterud nakenbilde

 

tabuprisen

 

bruk av kjelve

Dette var dagens søkemotorord sålangt.

Blomst. Det som er så fint, er at hvis du bildegoogler på blomst, så kommer du ganske kjapt til meg. Og det gjør at folk leser en liten post som jeg synes det er mer enn ok at folk leser.

Lus og midd har jeg også skrevet om tidligere. Litt redd de krypa der. Æsj, kjenner det begynner å klø bare av å tenke på det.

Bruk av kjevle, den var ganske interessant. Kan ikke huske jeg har skrevet om det, men gudene skal vite at jeg har ønsket å bruke den i aggresjon mer enn én gang.

Nå kommer det sikkert noen flere puppesøk utover kvelden, husk det er fredag og det sitter sikkert en drøss av mennesker med hjemmebrent, pc og begynnende vårgalskap i kroppen.

Men, og de som har fulgt med her skjønner jo dette, det er da nesten litt morsomt at folk til og med har begynt å søke etter murglumf og wikipedia sammen?

Husker ikke hvem om lanserte murglumf-ordet, jeg – men tror neimen ikke vi skal se bort ifra at murglumf virkelig er det nye, store og hotte 😉

6 kommentarer

Filed under Babbel

6 responses to “Dagens søkeord. Murglumf.

  1. hehe

    tror det var truls som fant opp murglumf. artig til truls om det blir et ord. og ordet er jo så sjeldent at når noen først søker på det, er det ganske store sjanser for at de klikker seg hit.

  2. Hehe, ja. Så da er det på tide at Truls finner litt innhold til det nye ordet sitt, slik at folk ikke blir sittende å google til ingen nytte. Det skulle ha tatt seg ut!

  3. Morsomt. Var det mange søk på det ordet?

    Jeg er litt redd for at jeg ødelegger ordet hvis jeg gir det innhold. Innholdet vil jo ta fokus vekk fra selve ordet.

    Jeg tror ordet murglumf må regnes som lyrikk i sin mest atomiske form. Et ord som du ikke helt klarer å knytte noen konkret mening til, men som lar deg sitte igjen med en følelse og en stemning. Du skal smake litt på ordet, og det skal få deg til å fundere.

    Alternativt kan man jo si at det er et tulleord tatt ut av løse luften. Men det er det vel ingen som vil tro på?

  4. Det var ikke så veldig mange, men det var 5 den ene dagen og det har vært mange dager med murglumf-søk 🙂

    Jeg er nesten tilbøyelig til å tro det er et tulleord, men ved nærmere ettertanke høres det finere ut at det er lyrikk i sin mest atomiske form.

    Hvor tar dere det fra, er det jeg blir sittende å lure på 😉

  5. vibeke

    I mine ører hører murglumf tyrkisk ut. Si det på en litt tyrkisk måte (ikke at jeg kan det språket) – litt runde u-er og en litt sterk r, og det har sikkert en tyrkisk mening 🙂 Jeg har vært i møte med tyrkere i dag, og har nå en veldig bestemt mening på hva som er tyrkisk eller ikke. Et interessant språk. Ellers trodde jeg det var radiohode som har skrevet mest om Vibeke Skofteruds nakebilde. I alle fall får jeg en del treff fra hans post om det. De finner veldig lite nakebilder av frk Skofterud hos meg. Ellers kan jeg vel gratulere deg med den seieren i Bloggidol. Sant og si fulgte jeg ikke med og har ikke lest et eneste bidrag, men skitt au. Gratulerer i alle fall. Det var sikkert fortjent, eller noe 🙂

  6. Takk uansett, Vibeke 🙂

    Ja! MoooRglooomf, på en måte 😉

Legg igjen en kommentar

