I dag danser vi på kjøkkenet! Yay!

Og det er neimen ikke noe rart, for ute skinner sola, det er nesten sommer og mor og datter hører på Modjo!

Dette er en sang jeg har postet tidligere, men det er kanskje den låta som gir meg den største lykkefølelsen av alle:

Modjo – Lady (Hear Me Tonight)

Og så hører vi på Jamiroquai, vi er cosmic girls from another galaxy!

Jamiroquai – Cosmic Girl

Vi avslutter med

Stardust – The Music sounds better with You

Det blir bare mer og mer tydelig for meg at jeg er litt lost en eller annen gang på nittitallet når det kommer til hva jeg tenker er

god

musikk

Men, herregud.

Jamiroquai.

Modjo.

Stardust. Jeg elsker det. Så funky, så morsomt, så gøy.

Nå må mamma slutte med knottingen, vi har visst noe dansing å ta oss av 😉

4 kommentarer

Filed under Musikkvideoer

4 responses to “I dag danser vi på kjøkkenet! Yay!

  1. Ahhh – Herlig! Tenker det var latinamerikansk sving på den dansen 😉

  2. Hehe, vi prøvde i alle fall 🙂

  3. Skit. Liker du Jamiroquai også? *_* Han er jo en av yndlingene mine. Hehe, artig

  4. Hehe, Martin. Så du liker Jamiroquai! Det er ikke noe «shit» egentlig, det er jo bare helt logisk. Det er jo så bra 🙂

    Ha en god dag, og en god påske. Glad vi har fått litt annet fokus enn krangling den siste tiden, hehe, avklart forhold til uenighet er bedre enn å late som om den ikke er tilstede 🙂

Legg igjen en kommentar

