Stresser verre, men roer meg ned med kaffe og The Long and Winding Road

Holder på med alt for mange ting samtidig.

Når man roer seg ned med kaffe, har man kanskje misforstått noe fundamentalt om koffein.

Innser at tankene jeg hadde i går kveld, om at «det er jammen ekstremt godt å komme igang igjen etter ferien» er slike tanker jeg skal legge av meg. For det er ikke helt riktig. Nå, for eksempel, hadde jeg kjempelyst til å skrive noe fint og nesten-klokt her inne, men så kommer jeg ikke på noe fordi hjernen oppfører seg som  overstresset og hysterisk allerede fire timer etter jeg startet opp for dagen.

Må bare gjøre ferdig-mantraet suser i hodet.

Jeg må slappe av i fem minutter, lage en kaffe, og høre på

The Beatles – The Long and Winding Road

Kommer plutselig tilbake med noen semi-smarte betraktninger og meningssynsinger.

Må bare bli ferdig med et par oppgaver først.

4 kommentarer

Filed under Øyeblikk, Musikkvideoer, Skole

4 responses to “Stresser verre, men roer meg ned med kaffe og The Long and Winding Road

  1. Effekten av lade-batteriene-påske-ferien skulle ha vart litt lengere 😉
    Senk skuldrene og nyt kaffen og musikken – det går seg nok til….

  2. Danielle

    Jeg elsker The Long and Whinding Road. Det er en utmerket avslappingssang.

  3. Det gjør jo som regel dét 🙂
    Det er nesten utrolig innimellom, hvor mye man faktisk rekker når det bare haster nok 🙂

  4. Danielle: Enig 🙂 Den er kjempefin 😀

Legg igjen en kommentar

