Slik føler jeg meg i dag

Portishead – Numb

Drama-Victoria

Sliten-Victoria

Å-dette-kommer-aldri-til-å-gå-bra-Victoria

Jeg tenker som vanlig for mye. På ting jeg ikke kan gjøre noe med. Jeg er bare sånn, jeg var verre før og bedre nå, og jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å slutte med å tyne-tyne-tyne mine egne grenser på den måten jeg driver med akkurat nå.

Akkurat .

For en vits.

Det har jo alltid vært slik og er egentlig er jeg snillere mot meg selv nå for tiden enn jeg noensinne har vært. Men jeg er

trøtt

Og det jeg noen ganger blir så livredd for er at det ikke er til  noen nytte. Vil jeg ende opp i pluss, vil jeg ende opp i en vegg?  Nei. Jeg skal ikke det. Men, må bite tenner hardt sammen nå, ellers tror jeg at jeg kan bli svimmel på ordentlig.

2 kommentarer

Filed under Musikkvideoer, Tankeloop

2 responses to “Slik føler jeg meg i dag

  1. Takk for klem, hehe – litt sytete innlegg, men det er bare slik det er noen ganger.

Legg igjen en kommentar

