Å.

Å.

Jeg tror jeg bare skriver denne posten slik, jeg. Med en intetsigende tittel, uten lenker og uten ping. Uten meta eller blogg i overskrift. Men dette er jo metablogging, eller bloggerblogging mer enn blogging om blogging.

Og, dette er vel ikke en bloggpost som andre enn de som leser mange blogger vil skjønne stort av.

Eskil=radio.

radio=Eskil.

Jeg har jo alltid likt Eskil, jeg. Og så har jeg delvis blitt lattermild, delvis blitt lettere forundret over radio, men alltid likt, og nå, herregud, én er lik to er lik flere og det går helt rundt for meg.

Så nå da, nå mangler det jo bare at Undre er den samme som Iskwew som er den samme som Lothiane som er den samme som Minneapolise som er den samme som Virrvarr som er den samme som[sett inn navn på blogger Vic liker her]. Slik at jeg ender opp med å ha skapt meg et imaginært virtuelt «nettverk» av folk som ikke finnes.

Svimmel.

Jeg synes det er bra humor, men ble nok litt trist også (Vic=patetisk lite dyr som egentlig trives best innerst i en grotte) av det hele. Husker mamma sa for en stund siden at når man er ferdig med å lese en god bok så er det så trist på en måte, for det føles jo nesten som å miste en venn.

Enig i dét, men nå sitter jeg igjen med følelsen av at jeg har brukt to år på å lese to gode bøker og at, jepp, da mista jeg to.Nå skal jeg skrive ferdig en oppgave. Men først må jeg drikke litt Nirvana-te, mirakelkur mot frynsete nerver.

8 kommentarer

Filed under Babbel, Blogger

8 responses to “Å.

  1. Jeg velger å ikke tro på noen ting i dag 🙂 Det er jo 1. april. Så vi får se i morgen hva som dukker opp da.

  2. hehe

    dette er roten av minus 1

    og det er 1. april!
    du trenger ferie 🙂

  3. Huff ja. Kan jo alltids håpe i alle fall :-/

  4. Altså… jeg tror ikke et øyeblikk på det. Det må være aprilsnarr.

    Hvis ikke føler jeg det veldig på samme måten som deg. Men nei.. det kan ikke være sant. 🙂

    Hilsen optimisten 😉

  5. Har du sett Matrix?
    Det er sånn det er vet du – vi bor alle i vårt eget lille mauregg og alt som skjer rundt oss er kun virtuelt……… 😉

  6. Hehe. Iskwew og jeg er så absolutt to forskjellige personer, Vic.

    Og takk for at du lot være å bruke meta i overskrifta. Jeg er spyferdig av alt som har med meta å gjøre.

  7. Alter Ego

    Ta en titt hos radio du, det var en fleip. Og han sier endel mer ogsaa 🙂

  8. Ok. Jeg håpet jo på det, da – men turte liksom ikke helt å tro på det. Jeg VET jeg er lettlurt, men jeg er visst litt lett å sette ut av spill også 🙂

Legg igjen en kommentar

