Kutt ut tullpratet

Går det an å kutte ut alt det drittet nå?

Jeg har ikke helt fulgt med, jeg – men så at atter en gang er det et av disse

jeg skriver blogg fordi alle som skriver blogg er så utrolig teite og fortjener å høre hvor idiotiske de er-

innleggene som topper Bloggrevyens liste over mest populære poster siste døgn.

Mulig å slutte?

Finne annet fora?

Blir så uendelig lamt når man må lage seg en anonym nettside utelukkende for å kritsere enkeltmennesker. Men det er vel «jeg definerer meg selv på utsiden slik at jeg kan rakke ned på andre»-syndromet som synger falskt videre?

Føl deg som en tulling. Det har du fortjent.

5 kommentarer

Filed under Uncategorized

5 responses to “Kutt ut tullpratet

  1. En blogger man ikke kan ta seriøst 🙂 Når man bare klager og syter og kritiserer så greier jeg ikke å ta det seriøst.

  2. Enig. Æsj, men jeg blir litt pissed over det de driver med, jeg. Synes ikke noe om det.

  3. Har aldri skjønt poenget med alle bloggerne som rakker ned på hverandre jeg. Å bruke bloggeby til å krangle i er meningsløst. Da finnes som du sier andre fora som egner seg bedre.

    Registrerer at radiohode har lagt inn årene nå også. Det var trist, men jeg skjønner godt at han gikk lei alt tullet han ble utsatt for.

  4. Aha! Det var altså det MM mente i stad.. Jeg trodde det hadde skjedd noe med Radioheadbandet, jeg.

  5. Æsj.. første gang jeg ser denne «bloggen». Virker som en rimelig umoden person som står bak. Norsk er tydeligvis et fremmedspråk, personen kan i alle fall umulig ha bestått norskundervisningen. Nei, dette er triste greier. H*n burde egentlig følge sitt eget råd til andre og legge ned hele greia.

Legg igjen en kommentar

