Supertriggerhappyblogginnlegg.

Min plass på veven. Min plass.

Min tur. På flere språk, for eksempel svensk.

I kveld er jeg gladere enn jeg har vært på ufattelig lenge.

Så.

Og denne var jo litt fet, da. Og jeg liker den fikki-fikki-fikki (=sånn det høres ut i mitt hode)-Missy Elliot-sounden.

Madonna feat Justin Timberlake and Timbaland – 4 Minutes

Og, jeg må ha med Missy.

Missy Elliot – The Rain (Supa Dupa Fly)

Hør, Timba – da. Aha, aha.

Og denne, hehe, jeg husker jeg var på vei til jobb – det var sol, det er flere år siden, jeg var så bitteliten, men på jobb skulle jeg, og jeg gikk med sånn fancysmancy skjørt og en slik søt liten bluse som man bruker når man skal late som man er flinkere enn man er. Men på hodet hadde jeg store hodetelefoner med lyd og bråk og faen, og jeg gikk i sola og hørte på

Missy Elliott – One Minute Man (feat. Ludacris & Trina)

Og så denne da. Oh yay, me like.

Missy Elliot – 4 my people

For selv om den er litt sånn nå er vi nesten på treningssenter-ish og kom igjen nå jenter, vi orker en repetisjon til – så er det kult, da. Prøv selv, hopper du ikke av dette så kan du ikke hoppe.

Legg igjen en kommentar

Filed under Øyeblikk, Musikkvideoer

Legg igjen en kommentar

