Se, familie og venner: andre synes også jeg snakker for mye om kaffe!

Hehe, jeg smilte egentlig en hel del da jeg så disse ordene om meg i dag:

Da trår vi i gang! Bloggebyens kjedeligste og styggeste blogg skrevet av en kvinne.

3.Kandidat
Victoria er en av disse bloggerne som stadig forteller om at hun lager kaffe. Do we care? «Tanken slo meg mens jeg lagde dagens fjerde eller femte tønne med kaffe.» Eller «Nå skal jeg lage meg kaffe, så skal jeg jobbe så fort jeg kan hele dagen.» En blogg for å fortelle verden at hun tenker som en rusten kaffekjele!

Du finner det her på denne bloggen.

Og. Det er ikke slik at jeg bare snakker om kaffe. Men sikkert mer enn mange andre, og i tillegg lager jeg pokker så god kaffe.

– Satan! Nå snakker den røya om kaffe, igjen!

Fy faen så provoserende!

Egentlig synes jeg dette var veldig komisk, men samtidig er det jo ganske så fryktelig trist også, for her sitter det tydeligvis en eller flere og velger å lese blogger de tydeligvis ikke liker i det hele tatt. Oi, jeg ser liksom for meg en eller flere sinte karius-figurer som har hugget og hakket og er så sint(e) at han eller hun eller de nesten flyr i flint.

Sweet!

14 kommentarer

Filed under Blogger, Blogging

14 responses to “Se, familie og venner: andre synes også jeg snakker for mye om kaffe!

  1. Godt svar Victoria!!
    Nyt kaffen din du, om noen har problem med «kaffe blogging» så er det ingen grunn til at du skal gjøre deres problem til ditt 😉

  2. Nå var jeg nettopp på kjøkkenet og hentet meg kaffe selv. Er det smittsomt? 🙂

  3. Ærlig talt så synes jeg ikke det snakkes NOK om kaffe. Hva annet skal man snakke om, egentlig? Ting man IKKE liker?

  4. Enig med Rabbagast, flott at noen skriver om ting de liker også. Det er nok negativitet i verden.

    Men nå tror jeg at jeg må ha meg en kopp…eh, te? 😉

  5. Gratulerer med en så tvilsom kåring 😉
    Kan ikke annet enn å le av sånt tull. Hva tror vedkommende at vedkommende egentlig er og betyr…. absolutt nada i mitt hodet! …og slik går nu dagan…

    Kos deg med kaffen din! Det skal jeg gjøre også og jeg gnåler om det jeg også, sånn innimellom ihvertfall. Kaffen er god å ha!!! Det setter vi to streker under Victoria 😀

  6. Tilbaketråkk: En helg å se fram til « grøftekanten

  7. Takk alle fine folkene 🙂 Jeg sitter og jobber med mikroøkonomi, så det er godt med noen slike kommentarer! Lurer jammen på hvordan jeg hadde hatt det uten kaffe, jeg. Ikke noe særlig tror jeg.

  8. Det er et kvalitetstegn å bli hengt ut av Knelere, Victoria! Han henger bare ut kvalitetsbloggere. Drikk kaffen din og kos deg, du!

  9. Hehe.. at noen har så lite annet å bli sint over at de går i fistel over en kaffekopp sier vel mer om deres liv 🙂
    Kanskje kaffeblogging er det nye store? Hvem vet… Jeg er i alle fall én som setter pris på god kaffe både som nytelses- og oppvåkningsmiddel.

    Dessuten liker jeg bloggen din!! Ha en flott helg videre og lykke til med lesinga!!

  10. Anathema 🙂 Jeg synes bare det blir morsomt, jeg. Men skjønner jo om de andre han/de henger ut ikke synes det. Jeg har jo sluppet en del billigere unna enn flere av de andre.

    SCat: ja, hehe – tenk det 🙂 Fra katteblogging til kaffeblogging, hvorfor ikke? Bedre enn å bruke tiden sin slik de andre folka der borte gjør i alle fall. Blitt helt debattcentralen-aktig stemning.

  11. Bestandig noen som skal ødelegge, det finnes jo nok av psykopater her i verden, bare å heve seg over det 🙂 hvis ingen leser der eller kommenterer så blir det ikke morsomt for personen i lengden heller.

  12. Sant nok, Confiteor 🙂

  13. Smil HMJ

    Uten kaffe hadde enkelte mennesker her i verden aldri truffet hverandre….. De hadde gått rundt i verden uten å ha noen ide’ om hvordan livet kunne berikes av ett bekjentskap, sånn helt tilfeldig fordi de begge likte eller rett og slett elsket kaffe!!!!!!!!!! (hi hi)

  14. Hehe 😉 Nettopp!! Kaffevenner er de beste. Så koselig av deg å komme innom her, da 🙂

    Kaffe og markedsøkonomiens utvikling. Var det ikke slik det startet??

    Glad for at jeg møtte deg!!
    Håper formen din blir bedre snart. Jeg krysser fingrene for oss nå fremover.

    Vi skal nok få det til.
    Bare vent og se 😀

Legg igjen en kommentar

