Here today – gone tomorrow

Og mens jeg leser til alt for mange eksamener og regelrett holder på å forgå av stress, går resten av verden sin skjeve gang.

Østerrike atter en gang rammet av en tragedie av syke dimensjoner. Jeg kan jo ikke vite det sikkert, det kan jo bare de involverte, men jeg tror at dersom noen i min familie hadde laget en egen leilighet under selve huset og sørget for at det ble født intet mindre enn syv barn der, så kan det hende jeg hadde merket det.

Nå vet med ett liksom alle at biodrivstoff ikke er bra, verken for regnskogene, verdens matvareproduksjonssituasjon eller for atmosfæren. Det er rart med de såkalte etablerte sannhetene.

Here today, gone tomorrow.

Jeg gleder meg til å sette meg ned om en drøy måned. Inntil videre blir det vel lettere sporadiske oppdateringer av denne siden. Huhum. Hver gang jeg har sagt dét har jeg hatt hyppigere postefrekvens enn normalt, så da kan det jo hende det heller blir mer enn mindre.

Men nå, tilbake til lesing om AS, ASA, DA, ANS og andre særdeles morsomme ting. Først skal jeg høre på:

Pavarotti / Panerai: O Mimì tu più non torni

La Boheme 1972 Berlin Philharmonic under Karajan. Luciano Pavarotti (Rodolpho) and Rolando Panerai (Marcello).

4 kommentarer

Filed under Musikkvideoer, Skole

4 responses to “Here today – gone tomorrow

  1. Håper du har nok god kaffe til å berge deg gjennom lesinga 🙂
    Verden venter på deg!!

  2. Hehe 🙂 Her er det kaffe i bøtter og spann, vet du! Og den er skikkelig god også 🙂

    Takk for hilsen fra deg! Jeg føler litt at jeg venter på verden også. Blir litt som å gå med en litt for trang hjelm på hele tiden. Lese, lese, lese.

  3. olec

    Men nå, tilbake til lesing om AS, ASA, DA, ANS

    tjasså,, men hva med ENK,SA, KS og ikke minst NUF.

    NUF er jo i vinden om dagen…

  4. Ingen fare, Olec. Jeg leser om alt, jeg. Se på det som medregnet i «andre særdeles morsomme ting» 🙂

Legg igjen en kommentar

