Jeg skjønner meg ikke på Hanne Harlem og Helse Sørøst

Jeg skjønner meg ikke på Hanne Harlem og Helse Sørøst

Jeg skjønner meg ikke på Hanne Harlem og Helse Sørøst

Jeg skjønner meg ikke på Hanne Harlem og Helse Sørøst

Jeg skjønner meg ikke på Hanne Harlem og Helse Sørøst

Se Redaksjon1 fra onsdag 30.april her.

Jeg skjønner meg ikke på Hanne Harlem og Helse Sørøst

Jeg skjønner meg ikke på Hanne Harlem og Helse Sørøst

Jeg skjønner meg ikke på Hanne Harlem og Helse Sørøst

Jeg skjønner meg ikke på Hanne Harlem og Helse Sørøst

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Jeg skjønner meg ikke på Hanne Harlem og Helse Sørøst

  1. Hurra! Livstegn fra deg!! Og enige igjen 🙂
    Håper det er bra med deg 😀

  2. Jeg har prøvd flere ganger å se saken fra Harlems side, men finner ikke særlig mange gode argumenter. Det eneste rasjonelle måtte være en frykt for monopol og for tap av kontroll, men med tanke på at helseforetaket sitter med alle kortene bør de kunne skaffe seg en god avtale.

Legg igjen en kommentar

