I tenkeboksen

Jeg sitter i tenkeboksen med et glass musserende og begynner allerede nå å tenke at min lengsel etter å ha en genial form for common sense er galskap.

Se forrige post.

Jeg hører på en sang mens jeg lurer på hva jeg skal gjøre.

Som om dét vil løse noe.

Fame – Baby Remember My Name

Ingen skal kunne si at jeg sitter og depper mens jeg finner ut hva jeg skal gjøre i alle fall.

Eller kanskje litt trist. Bare for å skape en slags balanse, helhet og gjøre meg fritatt for anklager om maniske tilstander. Føler meg så langt fra manisk som man kan komme. Mer realist med fingeren i jorda og hodet i sanden.

Fredo Viola – The Sad Song

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “I tenkeboksen

  1. Marion

    Hmmm. Som faren til min vgs-eks pleide å si; ingen kommer i fengsel for å gjøre det dårlig på en eksamen.

    Men.

    JEG trenger i hvert fall en del dødtid for å være forsøksvis klok resten av tiden. Nå er jo du snevet mer effektiv enn meg, jeg har nettopp brukt en time på å vaske kjøkkengulvet (svett! varmt! ugøy! må ha pauser!). Og likevel. Gi deg selv litt slack og innse at selv du har en begrensning, som oss andre dødelige. Min første tanke er fare for diagnos duktig og er det nå så status å være utbrent egentlig? Men hei, jeg er så lekkvinne som jeg kan få blitt. Glad i deg! Pass på deg sjøl. Du fortjener alt det beste og verden har stor glede av å ha en Victoria i vater.

  2. Takk Marion! Glad i deg også 🙂

    Status, nei. Det er jo ikke det. Allikevel jager mange folk rundt, og sikkert jeg inklusive, rundt og stresser og kaver verre.

    Men murveggen er et lite stykke unna, altså.
    *takler stress og sammenknytte kjever er godt*

    Håper på å se deg snart, M 🙂

  3. Godt å høre at murveggen er et stykke unna. Jeg har ferie snart og ingen planer 🙂

  4. Ingen planer høres egentlig godt ut 🙂
    Men du kan jo lære deg italiensk?

Legg igjen en kommentar

