Bloggtegnekonkurranse!

Jeg inviterer med dette til en bloggtegnekonkurranse.

Det har seg nemlig slik at jeg trenger et monogram.

Jeg klarer å lage noe helt semibra, men det er ikke alltid semi føles ok.

Dessuten, i følge denne testen har jeg en score på 20% i kategorien som omfatter visuell intelligens.

Noe sier meg at det er under pari – og at mine egne små skriblerier er pinlige sammenliknet med hva de fleste andre kan få til.

Oppgaven er dermed å lage:

Et monogram som illustrerer en dyade, en enhet

Av bokstavene A og V

Premie kommer til den som vet

Hvordan man kan tegne dét.

Tegn for hånd eller med PC-verktøy og send på mail til vicblogg(a)yahoo.no

innen 26/6 kl. 24.00.

Jeg legger ut alle bidragene som vil publiseres, trekker ut en vinner og sender fin premie til vinneren 🙂

9 kommentarer

Filed under Uncategorized

9 responses to “Bloggtegnekonkurranse!

  1. Hm. Og utfra det lille verset, så virker jeg vel språklam i tillegg til at jeg mangler visuell intelligens, så det er vel helt tydelig at jeg trenger litt hjelp med både det ene og det andre..

  2. Jeg fikk nettopp en mail med et spørsmål, jeg burde vært klarere:

    Ja, dette skal brukes i invitasjonssammenheng!

  3. 100 % Musikalsk intelligens
    100 % Visuell intelligens
    80 % Språklig intelligens
    60 % Selvinnsikt
    40 % Naturalistisk intelligens
    40 % Mellommenneskelig intelligens
    40 % Fysisk intelligens
    20 % Logisk-matematisk intelligens

    Akk og ve. Ikke rare logikken i denne kroppen.

  4. Hehe, jeg tror jeg hadde 100 på språk og selvinnsikt (underlig), 80 på logisk-matematisk, 80 på en til, 60 på resten og 20 på visuell.

    Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg bare hadde 40 på fysisk…

  5. 100% naturalistisk intelligens
    100% språklig intelligens
    80% mellommenneskelig intelligens
    80% musikalsk intelligens
    80% visuell intelligens
    60% selvinnsikt (!)
    60% fysisk intelligens
    60% logisk-matematisk intelligens

    Jaja – det var det med selvinnsikten, da … 😆

    Hvordan gikk det? Fikk du tilslag på konkurransen din? Jeg er så spent på resultatet 🙂

  6. Så denne for sent til å bidra med forslag til monogram, men fikk tatt testen du la ut:-)

    Fikk du inn noen gode forslag?

  7. Jeg fikk noen mailer fra folk som ville vite mer om farger og alt mulig, om det skulle være enkelt eller komplisert osv, og så var det to som tegna, men de ville ikke ha det lagt ut her.

    Hvordan gikk det med testen, da ? 🙂

  8. Testen gikk så her :
    100 % | Musikalsk intelligens
    Språklig intelligens:

    100 % | Språklig intelligens
    Naturalistisk intelligens:

    80 % | Naturalistisk intelligens
    Selvinnsikt:

    80 % | Selvinnsikt
    Visuell intelligens:

    80 % | Visuell intelligens
    Mellommenneskelig intelligens:

    60 % | Mellommenneskelig intelligens
    Fysisk intelligens:

    60 % | Fysisk intelligens
    Logisk-matematisk intelligens:

    60 % | Logisk-matematisk intelligens
    —————-

    Ikke verst at du fikk 80 på logisk/matematisk. 🙂

  9. Jeg er nok veldig logisk av meg, hm.. Men jeg satte opp at jeg er dårlig i hoderegning, for det er jeg. Var en racer i gangetabellen på barneskolen, men det teller liksom ikke lenger 🙂

Legg igjen en kommentar

