Fritidsproblemer

Jeg er ikke død, men akkurat nå er det så mange ting som skjer 🙂 Man kan kalle det en omvendt form for fritidsproblemer. Det er liksom ikke så mye fritid som i type fri tid. Men opptatt tid betyr ikke nødvendigvis noe negativt.

Dersom jeg en gang i fremtiden skulle få ordinære og reelle fritidsproblemer og lurer på hva jeg skal fylle tiden med, skal jeg lære meg dette:

Cup Stacking

og dette:

Dice Stacking – the movie

Jeg tenker noen triks som disse kan løfte yatzy – og backgammonkveldene til nye høyder!

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Fritidsproblemer

  1. Cathrine

    Hei!

    Det er da ikke så rart at du ikke har fritidsproblemer.
    Det ser jo virkelig ut som om du skal gjfte deg?

    Hurra og gratulerer 🙂

  2. Hipp hurra og ja – og hurra en gang til. Det stemmer 🙂 Så da er det jo ikke så rart at det tar en stund før jeg setter rekord i cup stacking 🙂

    – men det kan kanskje bli en bryllupsreisesyssel. Hvem vet 😉

  3. supermann 348

    Det blir nok ikke satt noen ny rekord i cup stacking på vår bryllupsreise!

    Uansett, jeg gleder meg 🙂

Legg igjen en kommentar

