Jeg trodde radiohode var Knele-Jan

Og det er bare å beklage.

Jeg ble bare så mett av de innleggene til knele-Jan, at jeg sendte en mail hvor jeg lurte på hva slags glede dette mennesket hadde av å kontinuerlig snakke dritt om andre bloggere.

Jeg fikk svar. I tillegg ble mailen min ble publisert på Jans nettside, sammen med hans svar. Jeg ble litt pissed, for på den siden kan man jo ikke kommentere dersom man ikke er et av teammedlemmene. Så jeg sendte en mail til, og gikk rett på limpinnen siden denne Jan utfordret meg til å fremsette hvem jeg trodde han var.

På grunn av de folka som Jan er etter hele tiden, så trodde jeg kanskje det var den tidligere bloggeren radiohode som stod bak nettstedet. Men, jeg fikk i alle fall en mail om at så ikke var tilfelle, og det er virkelig bare å beklage.

Jeg er bare glad jeg tok feil, jeg.

11 kommentarer

Filed under Blogger, Blogging

11 responses to “Jeg trodde radiohode var Knele-Jan

  1. vibeke

    Hvordan kunne du tro noe slikt, victoria? Håper du heretter tar den bloggen med en klype salt. Den er ikke interessant.

  2. Jada. Jeg vet det!

    Men jeg fikk da i alle fall vite at det ikke var slik – og det er jeg glad for.

    Hadde det ikke vært for at mailen hvor jeg kommer med den lille mistanken ble publisert på bloggen, og innlegget pinget i bloggrevyen (til manges forlystelse, så det ut til…) så hadde jeg nok ikke skrevet dette innlegget, men holdt meg til å svare på mailen jeg fikk av h*n som sa jeg tok feil vedr, radio.

    Jeg trodde det var slik fordi det var en ganske så åpen konflikt, så ble han borte og like etterpå dukket kneleren opp og fortsatte å skrive om de samme som hadde vært med i konflikten.

    Alt dette blir litt sånn at jeg får lyst til å si til meg selv: get a life!
    Men jeg blir visst av og til skrekkelig engasjert i blogg.

    Rart det der 😉

  3. vibeke

    Den konflikten du sikter til førte til at jeg sluttet å lese en del blogger. Jeg valgte side i den konflikten, og er fremdeles på den siden.
    Jeg er forøvrig selv sitert hos Knelerne (juni i år). Og det er helt greit, for å si det sånn. Jeg ser på hele bloggprosjektet med, ja, en klype salt og en god porsjon humor.

  4. Da skal jeg jammen meg lete frem den innstillingen selv også 🙂 Jeg blir nemlig litt mer irritert enn jeg burde bli.

    De aller fleste ting er vel egentlig mer viktig enn en sur persons oppgulp.

  5. Hei Victoria (=SEIER!:-)! Takk for comments på min blogg! Den er forøvrig ekte, ingen fiksjon, men reality fra livet som langtidsmottaker av sosialhjelpens eksistensminimum. Håper du er beskyttet fra slik tilværelse. Amen.

  6. Bare hyggelig, Viktor – jeg synes du har en veldig spennende blogg 🙂

  7. Maria Mytterist

    Hmm. Fy på lanken.

  8. Ja, jeg skjønner det. Intensjonen var ikke at dette skulle bli en åpen greie, men at jeg fikk et «tør du ikke si hvem du tror det er»-spørsmål, og at jeg da uttrykte mistanken.

    Jeg har tenkt meg om og landet på en annen mistanke.

  9. Maria Mytterist

    Jeg er mildt forundret over at ikke mistanken har falt på meg. Ikke spesiellt fra deg, men sånn generellt.

  10. Har ikke tenkt på at det skulle ha vært deg, nei.

  11. Tilbaketråkk: radiohode: Tales from the crypt - neppe.no

Legg igjen en kommentar

