Ledige billetter til Stevie Wonder [one way ticket to divorce].

I går kveld, da jeg satt og kikket litt på Bloggrevyen, kom jeg over dette innlegget: Stevie.

Deretter googlet jeg. Og så fant jeg ut at Stevie Wonder har konsert i Vikingskipet på Hamar førstkommende lørdag – og det er fremdeles billetter. Se her!

Dette er jo utrolig. Vi var i Italia for en liten stund siden, og i et blad på en café så jeg at Stevie Wonder spiller i Milano 26. september, men at han skulle komme til Norge, det har visst gått meg hus forbi. Hvordan? Nei, det skjønner ikke jeg heller.

Så. Jeg ringte min nye ektemann i går kveld. Ropte frenetisk inn i telefonen at jeg hadde sett at det skulle være konsert på lørdag, og siden jeg har familie på Hamar, så kunne vi jo dumpe ungene der, stikke på konsert, og jeg hoppet mentalt opp og ned og hørte Sir Duke, Superstition og alle de andre inne i hodet. Da jeg klikket meg inn på nettsiden, så jeg at det var ledige billetter, og ikke aner jeg om de er fullstendig crap de som er igjen, men jeg skal ringe og sjekke i dag – for Vikingskipet er stort, og som min mann sa i går, så hadde han ikke giddet å stå bakerst på Wembley heller. Jeg skjønte jo dét, allikevel ble jeg først litt amper i stemmen, deretter semi-sur på liksom, og så tok det helt overhånd, slik at jeg nesten ble sur på ordentlig. Det hele endte i alle fall med at jeg gjorde det slik:

Takk for at du brukte Billettservice.
Dette er kun en bekreftelse, og IKKE gyldig som billett.

Du har reservert 2 billett(er) til:

STEVIE WONDER
VIKINGSKIPET, HAMAR
lør, 20.09.08kl.19:30

Så. Kanskje jeg bare later som om jeg ringer til Vikingskipet og spør hvordan det feltet vi har billetter på er, for jeg tror jeg hadde giddet å stå bakerst på Wembley.

Men! Deretter ringte min soon-to-be-x og fortalte at det er Stevie-konsert i Aalborg i kveld, 17. september. Og hvor er han nå? Hm? Joda. I Danmark.

Dette stinker skilsmisse lang vei.

Stevie Wonders offisielle hjemmeside: http://www.steviewonder.com/


2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Ledige billetter til Stevie Wonder [one way ticket to divorce].

  1. Supermann 348

    Det er mulig å skaffe en billett til Stevie i kveld men jeg skjønner jo nå, på bakgrunn av innlegget ditt, at en sitteplass i Aalborg ikke er verdt mye når en skilsmisse ligger på trappene dersom jeg velger den fremfor en ståplass på Hamar 🙂

    Det blir nok Hamar-varianten skjønner jeg!

Legg igjen en kommentar

