Hvorfor potetgull er sunt

Jeg satt og leste og var ganske studiesur.

Så tenkte jeg at jeg alltid blir gladere av å spise litt potetgull.

Jeg hentet potetgull.

Da fant jeg dette fine flaket.

Se!

Dette resulterte i at jeg ble veldig glad. Og da gikk det bedre å lese. Plutselig var investering og finansiering kjempemoro. Så fikk jeg lyst til å file litt på flaket med en neglefil, for å lage hjerteformen mer markert. Men, jeg fant ut at det ville være litt overkill. Så da leste jeg meg a jour istedet.

Det er ikke alltid det skal så mye til.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Hvorfor potetgull er sunt

  1. *fnis* jeg synes jeg ser deg file på flaket… 😀

    Jeg har aldri funnet et potetgullhjerte, men jeg er sikker på at jeg hadde blitt veldig glad (en stund i hvert fall) om jeg gjorde det. 😉

    Åssen går det med lesinga? Er det ikke MORO med eksamener etc.!? 😀

  2. Jeg er litt glad jeg ikke begynte å file. Jeg hadde sikkert aldri blitt fornøyd uansett, og til slutt sittet igjen med noe pottis-støv og en neglefil med salt og pepper.
    Ja, den lykken er vel ikke akkurat langvarig!

    Lesing=dårlig for tiden. Jeg har ikke lyst, jeg har liksom bare lyst til å gjøre alt mulig annet. Før var det faktisk omvendt. Men ikke nå. Må være flink snart, komme meg i rute, a jour og i vater.
    For DA er det nemlig moro å ha eksamen 😀

Legg igjen en kommentar

